اسلایدر 10 مهر 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دشمن به دنبال تحمیل اندیشه‌های خود در جامعه است/ وظیفه سپاه و بسیج حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است

به گزارش آوای ورزقان، سرگرد پاسدار موسی صفی صبح امروز جمعه در مراسم صبحگاه گردان‌های بیت‌المقدس شهرستان ورزقان وظیفه سپاه و بسیج را حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن‌ دانست. دستاوردهای که در سایه ازخودگذشتگی‌های شهدا و جان‌فشانی‌های جانبازان به‌دست‌آمده است.

فرمانده سپاه ناحیه ورزقان هدف از برگزاری رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس را ارتقا توان رزمی گردان‌های بیت‌المقدس جهت مقابله با هرگونه تعرض و تهدید احتمالی و حفظ انسجام، آمادگی و آموزش بسیجیان عنوان کرد.

امام‌جمعه ورزقان نیز در این مراسم گفت: سرباز نظام جمهوری اسلامی باید با اتکا به ایمان قوی، اعتقاد به امامت، شجاع بودن و با بصیرت نقشه‌های شوم را دشمن را برملا سازد و در مقابل دشمن  محکم ایستادگی نماید.

مسعود مهدوی افزود: در جریان فتنه ۸۸ نیز این بسیجیان بودند که با بصیرت و حضور آگاهانه و به‌موقع خود درصحنه توانستند فتنه را خنثی و به دشمنان نشان دهند که نباید حتی خیال تعرض به‌نظام اسلامی را داشته باشند.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس نیز غدیر را تکمیل‌کننده دین اسلام برشمرد و گفت: به بسیجی بودنم افتخار می‌کنم و آماده‌ام در هر عرصه‌ای جانم را برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب فدا کنم.

وی با اشاره به اینکه بسیج یک تفکر است که توسط حضرت امام خمینی (ره) به جهانیان معرفی‌شده است افزود: بسیجی بودن فقط به حضور نظامی در رزمایش‌ها نیست بلکه حضور آگاهانه در تمامی عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، دفاعی و … است.

الهوردی دهقانی افزود: در صورت تحقق بخشیدن به تفکر بسیجی، در همه جبهه‌ها موفق خواهیم شد همچنان که در هشت سال دفاع مقدس با تکیه‌بر ایمان و تفکر بسیجی در مقابل دنیا ایستادگی کردیم.

معاون اجرایی سپاه عاشورا  نیز در این مراسم در خصوص برگزاری رزمایش‌های مختلف گفت: رزمایش‌ها و آمادگی‌های موجود در آن‌ها نشانگر این واقعیت است که بسیجیان ادامه‌دهنده راه امام راحل، شهدا و پیروی راستین منویات مقام معظم رهبری هستند.

وی افزود: امروز صحنه و نوع جنگ عوض‌شده است به‌طوری‌که دشمن به دنبال تحمیل اندیشه‌های خود در افکار عمومی به‌ویژه نسل جوان است و به فرموده حضرت امام خمینی (ره) «دفاع همچنان ادامه دارد».

 

لازم به ذکر است: رزمایش بزرگ گردان‌های بیت‌المقدس شهرستان ورزقان در منطقه عمومی جوشین شهرستان ورزقان و  با شرکت دو گردان و در مدت ۳۶ ساعت، جهت آمادگی برای مقابله با اغتشاشات و ناآرامی‌ها احتمالی و حفظ انسجام، آمادگی و آموزش بسیجیان برگزار شد.

برای مشاهده تصاویر کلیک کنید

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *