اسلایدر 13 مهر 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

افتتاح مسجد جامع ورزقان با حضور شهردار تهران و امام‌جمعه تبریز

مسجد جامع ورزقان/

حجت‌الاسلام مسعود مهدوی صبح امروز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار آوای ورزقان، از افتتاح مصلی و مسجد جامعه شهر ورزقان در روز چهارشنبه ۱۵ مهرماه با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران و آیت ا… مجتهد شبستری نماینده ولی‌فقیه در استان خبر داد و افزود: عملیات اجرایی این بنا که در زلزله سال ۹۱ به‌کلی تخریب‌شده بود بلافاصله بعد از زلزله به همت شهرداری تهران آغاز شد.

وی گفت: عملیات احداث مسجد جامع و مصلی ورزقان در مدت سه سال با اعتباری نزدیک به ۳۰ میلیارد ریال و نقش و نگار بی‌نظیر و معماری خاص به همت شهرداری تهران بازسازی و تجهیز شده و اکنون آماده بهره‌برداری است.

امام‌جمعه ورزقان تصریح کرد: این مسجد در سه طبقه با زیربنای یک هزار و ۸۰۰ مترمربع با دارا بودن دو باب کلاس آموزشی و دینی، یک واحد مسکونی مخصوص امام جماعت، سرویس‌های بهداشتی مجزا و آسانسور به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار کرد: طبقه اول این مکان برای اقامه نماز جمعه و جماعت همچنین مراسم دینی، فرهنگی و مذهبی مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

مهدوی افزود: طبقه دوم نیز ویژه بانوان بوده و طبقه سوم قسمت اداری خواهد بود.

وی در پایان ضمن تشکر از کلیه افراد و سازمان‌های که در تکمیل این بنا نقش ایفا کرده‌اند از عموم مردم و مسئولین شهرستان برای شرکت در آئین بهره‌برداری از این مسجد دعوت کرد.

 

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *