بازنشری 18 مهر 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

خسارت ۷۰۰ میلیارد ریالی معادن مس به محیط‌ زیست ارسباران باید پرداخت شود

به گزارش آوای ورزقان به نقل از تسنیم، صفر نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه مسئولان رده‌ بالای کشوری با درخواست نماینده‌های مردم جهت تخصیص اعتبار برای احیای محیط زیست جواب منفی دریافت می‌کنند، گفت: در زمان خشکسالی هزینه کردن ۸۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد دریاچه مصنوعی در کشور، جفا به مردم و محیط زیست در این کم آبی است.

وی با بیان اینکه تمامی عوارض‌ واریزی به‌حساب شهرداری‌ها و دولت در کجا هزینه می‌شود، افزود: با وجود پیگیری‌های اعضای شورای اسلامی اهر، جلفا و ورزقان، پرداخت خسارت ۷۰۰ میلیارد ریالی به محیط‌ زیست ارسباران از سوی معادن مس همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد که باید تخصیص یابد.

عضو شورای اسلامی آذربایجان شرقی گفت: متأسفانه برای پرداخت خسارت‌های مردم در این مناطق کوتاهی می‌شود که این موضوع باعث ایجاد خسارت‌های فراوان به مردم، به‌ویژه باغداران و کشاورزان شده است.

نعمتی به کوتاهی برخی وزرای دولت در خصوص بحران کاهش قیمت محصولات کشاورزی به‌ویژه سیب‌درختی نیز اشاره کرد و گفت: چرا باوجود اینکه باغداران زحمات زیادی برای محصولات خود کشیده‌اند، با قیمت بسیار اندک و ناچیز خریداری می‌شود.

وی اضافه کرد: باید نمایندگان مجلس نیز با پیگیری این موضوع، به فکر حل مشکلات مردم باشند و در فروش محصولات کشاورزی نیز که خسارات جبران‌ناپذیری به باغداران و کشاورزان وارد شده، حتی از گزارش وضعیت موجود دریغ کرده‌اند.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *