استانی 25 مهر 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

درخواست پورمحمدی: سخنرانی نبویان به شرط مناظره/ دستور پورمحمدی: سخنرانی پزشکیان و اصغرزاده به طور مستقل

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، پس از تعیین تکلیف موضوع برجام در کشور، چند روزی است که شاهد تحرک جریانات تردید آفرین در داخل دانشگاههای استان هستیم.

حضور آذر منصوری فعال فتنه ۸۸، بهشتی و اصغرزاده دو تن از فعالان اصلاح طلب به طور مستقل در دانشگاههای مطرح تبریز، نشان دهنده ی جهش چنین تحرکاتی می باشد. اما محل بحث این یادداشت رویکرد تشکل های دانشجویی و فعالیت جریان ها نیست. موضوع این نوشته نحوه ی برخورد و مدیریت مسئولین دانشگاه نسبت به جریانات داخل دانشگاه می باشد.

دانشگاه تبریز، امروز میزبان جلسه ای تحت عنوان ایران پساتوافق با حضور مسعود پزشکیان و ابراهیم اصغرزاده می باشد.

براساس اخبار رسیده چندی پیش از هماهنگی این جلسه توسط مسئولین دانشگاه تبریز و انجمن اسلامی دانشگاه، یکی از تشکل های دانشجویی، اقدام به دعوت سیدمحمود نبویان، یکی از منتقدین برجام کرده بود.

رئیس دانشگاه به حق و در راستای کنترل فضای سیاسی دانشگاه، به تشکل مربوطه توصیه کرد تا در کنار نبویان یکی از موافقین برجام هم شرکت کرده و مراسم در قالب مناظره برگزار گردد.

این درحالی است که رئیس دانشگاه تبریز، چنین توصیه ای برای برگزار کنندگان جلسه ی ” ایران پسا توافق” نداشته و امروز شاهد برنامه ی یک سویه در داخل دانشگاه خواهیم بود.

بدیهی است که آقای دکتر پورمحمدی، علی رغم اظهارات قبلی خود مبنی بر عملکرد فراجناحیشان، در این مرحله و در شرایطی که  مسئله ی نفوذ در داخل دانشگاهها از اهمیت قابل توجهی برخوردار بوده، تصمیم جناحی ایشان به عیان واضح می شود.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *