سراسری 06 دی 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

موسوی و کروبی برای بازگشت به قدرت این بلاها را سر مردم آوردند/ما هم چوب قدرت‌خواهی این افراد را خوردیم/همه باید تابع رهبری باشیم

آوای ورزقان:موسوی و کروبی برای بازگشت به قدرت این بلاها را سر مردم آوردند/ما هم چوب قدرت‌خواهی این افراد را خوردیم/همه باید تابع رهبری باشیم

به گزارش آوای ورزقان،عبدالزهرا بروایه، پدر شهید «یعقوب بروایه» یکی از شهدای فتنه ۸۸ در گفتگو با دانا در خصوص مطالبات خود با گذشت ۵ سال از شهادت فرزندش در اغتشاشات سال ۸۸ گفت: من در طول این ۵ سال بارها مصاحبه کرده ام؛ اما هنوز مسبب اصلی شهادت فرزند بی گناه من مشخص نشده است.

وی افزود: بعد از گذشت ۵سال همچنان بر سر مواضع خود در راستای حمایت از نظام و جمهوری اسلامی هستیم؛ این روزها هم همچنان درگیر برنامه ریزی برای مراسم سالگرد ۹ دی هستیم.

پدر شهید «یعقوب بروایه» اظهار داشت: بعد از ۵سال تنها خواسته من دیدار با مقام معظم رهبری بود که بتوانم با او درد و دل کنم؛ اما متأسفانه تا کنون این امکان برای من از سوی هیچ کدام از مسئولین فراهم نشده است.

بروایه تأکید کرد: تنها کسی که می تواند مشکلات من را حل کند مقام معظم رهبری است؛ چرا که تا کنون هیچ کدام از مسئولین به من کمک نکرده اند.

وی افزود: همچنان پیگیر شکایت خودم از مسببان کشته شدن فرزند شهیدم هستم؛ اما با گذشت ۵ سال به پرونده من رسیدگی نشده است؛ هربار با تقبل هزینه‌های زیاد از اهواز به سمت تهران می‌روم تا پرونده فرزندم را پیگیری کنم؛ اما تا کنون به نتیجه ای نرسیده‌ام.

پدر شهید «یعقوب بروایه» با اشاره به مشکلاتی که در مسیر رسیدگی به پرونده فرزند شهیدش به وجود آمده است اظهار داشت: علیرغم این مشکلات به وجود آمده اندکی از مواضع قبلی خود کوتاه نیامده و در مسیر نظام حرکت کرده و خواهم کرد.

بروایه با اشاره به مظلومیت خانواده شهدای فتنه ۸۸ گفت: مسئولان برای رسیدگی به پرونده فرزند شهید من تا کنون کاری انجام نداده‌اند؛ فرزند من از فاصله ۲ متری توسط یک اسلحه به شهادت رسیده است و این به خاطر سوء استفاده از شلوغی‌های آن زمان در تهران بود.

وی در ادامه اذعان داشت: مسئولین می توانند مسبب اصلی این اتفاق را محاکمه کنند؛ اما امروز می بینیم که به خاطر رسیدن به کرسی‌های مقام و منصب در این خصوص کاری انجام نمی‌دهند.

پدر شهید «یعقوب بروایه» با بیان این موضوع که موسوی و کروبی نباید از ابتدا تأیید صلاحیت می‌شدند که اغتشاشات سال ۸۸ به وجود بیاید گفت: این افراد روزی کرسی‌های قدرت را داشتند و روز دیگر آن کرسی ها را از دست دادند و دوباره تلاش کردند تا به قدرت برسند و دیدیم چه بلاهایی بر سر مردم آمد.

بروایه با اشاره به خانواده خود و دیگر شهدای فتنه ۸۸، اظهار کرد: در این میان ما چوب قدرت‌خواهی این افراد را خوردیم؛ اما همچنان بر سر دین، اخلاق و اعتقادمان به جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری ایستاده ایم.

وی خاطرنشان کرد: باید همه در جریان فتنه ۸۸ تابع رهبری باشیم؛ چرا که رهبری ایشان را قبول داریم و بعد از امام‌خمینی(ره) ایشان توانستند به خوبی از عهده رهبری جمهوری اسلامی برآمده و امروز ایشان مورد تأیید همه ملت ایران هستند.

پدر شهید «یعقوب بروایه» در پایان افزود: امسال هم مانند سال‌های گذشته در سالروز حماسه ۹ دی شرکت می‌کنم و با ملت ایران هم‌صدا می شوم و از مواضع خود کوتاه نمی‌آیم.

خاطر نشان می‌شود: “شهید «یعقوب بروایه» در روستای بروایه واقع در ۲۵ کیلومتری جاده اهواز ـ اندیمشک به همراه ۳ خواهر و ۴ برادر زندگی می‌‌کرد. پدر این شهید ۲۶ ساله در زمین‌های کشاورزی فعالیت می‌کند و علاوه بر آن از نیروهای فعال بسیج و کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده است.

شهید بروایه در جریان فتنه سال ۸۸ در حالی که از امتحانات پایان ترم خود فارغ شده و در حال بازگشت به منزل خود بود توسط فردی ناشناس در جریان شلوغی‌های شهر تهران به وسیله یک اسلحه به شهادت رسید.

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *