اسلایدر 01 آبان 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

فلسفه قیام امام حسین(ع) احقاق حق بود/ آمریکا به دنبال نفوذ از طریق برجام است

فلسفه قیام امام حسین(ع) احقاق حق بود/ آمریکا به دنبال نفوذ است

به گزارش آوای ورزقان، حجت الاسلام مسعود مهدوی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ورزقان با اشاره به واقع کربلا و نقش حضرت ابوالفضل (ع) گفت: حضرت عباس(ع) با بصیرتی که برخواسته از عمق جانش بود هیچگاه حضرت امام حسین(ع) تنها نگذاشت وتا آخرین لحظه زندگیش امام حسین(ع) را مولا خطاب می کرد که این نشان از ولایتمداری ایشان داشت.

وی با تأکید بر اینکه عزاداری ها مقدمه‌ای برای معنویت یافتن روح انسان است افزود: عزاداران امام حسین(ع) باید بدانند که امام در روز عاشورا در میانه جنگ نماز را به پا داشت تا به همگان ارزش، اهمیت و جایگاه ولای این واجب الهی را نشان دهد.

امام جمعه ورزقان با اشاره به سالروز تاسیس سازمان ملل متحد از سیاست های این سازمان به شدت انتقاد کرد و گفت: سازمان ملل یعنی آمریکا و تصمیمات آمریکا

وی افزود: اینکه هر روز در کشور های فلسطین، سوریه، عراق، یمن انسان های زیادی شهید می شوند و یا اینکه این سازمان در قبال کشته شدن نزدیک به ۷ هزار زائر خانه خدا واکنشی نشان نمی دهد یعنی حمایت جانبدارانه از آمریکا و سیاست های آن، به جای اینکه این اقدامات را محکوم نماید.

مهدوی نامه مقام معظم رهبری به رئیس جمهور را در مورد برجام تذکری به هنگام برشمرد تا اینکه حواسمان جمع باشد اجازه نفوذ به آمریکا ندهیم. چرا که آمریکا به دنبال نفوذ؛ چه نفوذ سخت و چه نفوذ نرم و تاثیر رو افکار مردم و مسئولین است.

وی با اشاره به برداشته شدن تحریم ها اظهار داشت: تمامی تحریم ها باید برداشته شوند و تحریم جدیدی نباید وضع شود.

خطیب نماز جمعه ورزقان با تاکید برای رعایت وحدت، وحدت را رمز پیروزی تمامی امت ها دانست و افزود: در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان باید عزاداری ها هدفمند باشند و به هدف اصلی که همان احیای نماز است ختم شوند.

وی در پایان علت برگزار نشدن اجتماع بزرگ عزاداران حسینی شهرستان ورزقان را ناهماهنگی برشمرد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *