استانی 06 دی 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دبیری عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال شد

آوای ورزقان:دبیری عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال شد

به گزارش آوای ورزقان به نقل ازآناج، مجمع عمومی فدراسیون فوتبال از صبح امروز (شنبه) با حضور نصراله سجادی معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شده است.

مجمع عمومی فدراسیون فوتبال ۷۴ عضو دارد که ۵۸ نفر آنان در این نشست حاضر بودند و برای انتخاب نماینده مدیران باشگاه ها در انتخابات شرکت کردند.

منصور قنبرزاده، شهرام دبیری، مرتضی حسن پور و علی زینلی برای کسب این کرسی هیات رییسه فدراسیون فوتبال کاندید شده بودند که در دور نخست منصور قنبرزاده و شهرام دبیری با کسب ۲۳ و ۲۲ رای به دور دوم رفتند و مرتضی حسن پور و علی زینالی با ۹ و ۴ رای کنار رفتند.

در مرحله دوم دبیری با کسب ۲۹ رای به عنوان نماینده مدیران باشگاه ها انتخاب شد و قنبرزاده موفق به کسب ۲۷ رای شد.

قبلا علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه سپاهان به عنوان نماینده مدیران باشگاه در هیات رییسه فدراسیون فوتبال بود که به دلیل تغییرات ایجاد شده در باشگاه سپاهان، منصور قنبرزاده به صورت موقت جایگزین وی شد.

علی کفاشیان، مهدی محمد نبی، محمد حسین آیت الهی، مهدی تاج، غلامرضا بهروان، فریده شجاعی، منصور قنبرزاده، فریدون اصفهانیان، حیدر بهاروند و شهاب الدین عزیزی خادم دیگر اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال هستند.

مجمع عمومی فدراسیون فوتبال صبح امروز با حضور ۶۱ نفر آغاز شد، اما محمد خاکپور سرمربی تیم فوتبال امید، پندار توفیقی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال و پورکیانی رییس انجمن فوتبال وزارت علوم در هنگام رای گیری نماینده باشگاه ها غیبت داشتند. بنابر این تعداد نفرات حاضر در این رای گیری ۵۸ نفر شد. در مرحله دوم نیز دو نفر دیگر نشست را ترک کردند و با ۵۶ نفر انتخابات برگزار شد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *