اسلایدر 12 آبان 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

جلسه شورای اداری بخش خاروانا

به گزارش آوای ورزقان، محمد عبدالهی در جلسه شورای اداری بخش خاروانا اظهار داشت: بر همه مسئولین بخش خاروانا وظیفه است علایق و یا کدورت های سیاسی خود را کنار گذاشته و به وظیفه ذاتی خود که همانا خدمت بی منت به مردم با تمام توان و تا جایی که قانون و امکانات اجازه می دهد بپردازند و از پرداختن به مسائل حاشیه ای خودداری کند.

وی با تقدیر از حجه الاسلام رضایی مهر روحانی معتمد خاروانا، افزود: روحانیت و علما اسلام در زمان مشروطیت نسبت به آگاه سازی مردم درباره خیانتی که به کشور می شد پرداختند و در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند و در زمان ۸ سال دفاع مقدس دوشادوش مردم به جبهه ها رفته از خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند و ارزش معنوی آنان در جامعه ما بر کسی پوشیده نیست.

بخشدار خاروانا تصریح کرد: اهالی مومن و متدین بخش خاروانا در روز سیزدهم آبان با حضور در میدان امام حسین (ع) خاروانا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶۰۰۰ دانش آموز شهید با مقام معظم رهبری تجدید بیعت خواهند کرد و حمایت همیشگی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به معرض دید جهانیان خواهند گذاشت.

وی فعایت های عمرانی انجام گرفته در بخش خاروانا را خوب ارزیابی کرده و افزود: با همت و همکاری که در جمع مسئولین بخش و دهیاران و شهرداری خاروانا و در راس آن حمایت ها و پیگیری های فرماندار شهرستان وجود دارد کارهای خوبی صورت گرفته که همچنان ادامه خواهد داشت.

عبدالهی ضمن تقدیر از شرکت گاز استان برای به مناقصه گذاشتن عملیات گاز رسانی به ۱۸ روستای بخش خاروانا، خواستار مطالعه وضعیت دو روستای دیگر برای گازرسانی شد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *