اسلایدر 15 آبان 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اعتماد به استکبار یعنی فریب خود/ آمریکا به دنبال تأمین منافع خود است

به گزارش آوای ورزقان، حجت الاسلام مسعود مهدوی در خطبه های نماز جمعه، ۱۵ آبان راهپیمایی باشکوه ملت ایران در ۱۳ آبان را لبیک گویی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد.

وی افزود: شیطان بزرگ هیچگاه از سیاست های ظالمانه خود دست بردار نیست و اگر ما به آمریکا اعتماد کنیم در واقع خود را فریب داده ایم.

امام جمعه ورزقان آمریکا را عامل اصلی تمامی نا امنی‌های موجود در جهان برشمرد و تصریح کرد: بیش از ۵ سال است آمریکا با حمایت و پشتیبانی گروه های تروریستی تمامی زیر ساخت‌های سوریه را از بین برده است و اصرار دارد تا دولت منتخب مردم سوریه برکنار شود.

وی افزود: آمریکا در یمن عکس سیاست خود در سوریه را دنبال می کند و سعی دارد دولت دیکتاتور و مستعفی یمن را که مقبولیت مردمی ندارد دوباره بر سر قدرت آورد تا منافع خود را در منطقه با حفظ هم پیمانانش حفظ نماید.

خطیب نماز جمعه ورزقان اظهار داشت: سیاست های جمهوری اسلامی ایران همان سیاست های امام راحل است که مقام معظم رهبری نیز بدان سیاست ها تاکید دارند، بنابراین سیاستهای جمهوری اسلامی در قابل دولت ها عوض نمی شوند.

وی با تشکر از گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ورزقان در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، از شرکت مس آذربایجان نیز به جهت همکاری در اجرای برنامه‌های فرهنگی تقدیر و تشکر نمود.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *