استانی 19 آبان 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دادخواهی امام جمعه اردبیل از مقام معظم رهبری

به گزارش آوای ورزقان، به نقل از دفتر امام‌جمعه اردبیل آیت‌الله سید حسن عاملی طی نامه‌ای به مقام معظم رهبری خواستار رسیدگی به اقدام نابخشودنی در برنامه فتیله شد.

در این نامه آمده است:

حضرت آیه الله  العظمی  خامنه‌ای دام ظّله الوارف

حمداًوصلاهً وتحیهً وسلاماً

احتراماً ورجاءاً

خاطر خطیر را مستحضر می‌دارد خطای فاحش  وصد البته ناخواسته  سیمای جمهوری اسلامی در اهانت به هم‌وطنان شریف فداکار بصیر و حاضر درصحنه آذری قلب‌ها را مالامال از اندوه نمود.

تأسف مضاعف از اینکه دستگاهی که می‌بایست به‌مثابه دانشگاهی عظیم تمام اهتمام خود را جهت تنظیم فرهنگ عمومی ونیل بر قلّه  فاخر تعامل  وهم زیستی  آرمانی و وحدت  دل‌های اقوام متنوع ایرانی  مصروف دارد در کنار برنامه‌های پرشمار گران‌مایه، گاه در بخش‌هایی به مسئولیت  ذاتی خود چنان ادبار می کند که حتی بیم آن می‌رود که خود رشته وثیق پیوند اقدام را بگسلد.

با عطف توجه به مراجعات دلسوزان نظام، انقلاب، کشور  و مردم عزیز و متحیّر  استان به حقیر جهت انعکاس مراتب رنجش و اشتکاء از این خطای نابخشودنی صداوسیما بخصوص در شرایط حسّاس و خطیر کشور و ملتهب‌ترین موقعیت منطقه، این‌جانب به نیابت از سوی مردم نجیب استان اردبیل ضمن تقبیح شدید این اقدام ناشایست و غیرقابل‌ توجیه از حضرت مستطاب عالی استدعاء دارم دستور فرمایید به‌ پاس احترام به مردمان فداکار و تاریخ‌ساز آذری کشور و ترمیم این  ضایعه غیرقابل‌جبران و پرهیز جدی از تکرار خطاهایی ازاین‌دست که مع الاسف مسبوق به سابقه نیز هست اقدام مقتضی معمول دارند.

گفتنی است پیرو این اتفاق رئیس رسانه ملی با ابراز تأسف عمیق از خطا و سهل انگاری غیرقابل گذشت در بخشی از برنامه «فیتیله ها» در روز جمعه ۱۵ آبان گفت: با مدیران و عناصر دخیل در این مسئله تأسف بار برخورد جدی و رسیدگی کامل می شود.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *