تولیدی 21 آبان 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دربی فوتسال آذربایجان و تلاش مس ورزقان برای صدر نشینی

به گزارش آوای ورزقان، هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور امروز با برگزاری ۵ دیدار همزمان از ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد که در مهم‌ترین دیدار هفته دبیری و مس سونگون ورزقان تیم‌های سوم و دوم جدول در دربی آذربایجان به مصاف هم می‌روند.

لاله های نارنجی با پیروزی هفته پانزدهم مقابل تیم فرش آرای مشهد به یک امتیازی تاسیسات رسید، اتفاقی که تنور رقابت در صدر جدول را داغ داغ کرد.

حال با اوج گیری و حضور دو نماینده فوتسال آذربایجان در صدر جدول و فاصله ۳ امتیازی دو تیم، حساسیت دیدار فردا به شدت افزایش یافته و با توجه به اینکه بازی تیم تاسیسات دریایی صدرنشین یک روز دیرتر برگزار خواهد شد، ارتش لاله‌های نارنجی در پی پیروزی در دیدار فردا و صدرنشینی موقت هستند.

گفتنی است در دیدار رفت دو تیم که به میزبانی مس در سالن پورشریفی برگزار شد، لاله‌های نارنجی به برتری ۳ بر یک رسیده و دومین برد خود را در دربی‌ها جشن گرفتند.

نگاهی به دربی‌های قبلی:

این دو تیم برای نخستین بار و در اولین دربی آذربایجان در تاریخ اول آبان ماه سال گذشته و در دیدار رفت فصل ۹۳ برابر هم صف آرایی کردند که این دیدار را مس سونگون با نتیجه ۴ بر ۲ به نفع خود به پایان رسانید.

دومین دربی در بیست و نهم بهمن ماه سال گذشته و در چارچوب هفته بیست و دوم در دور برگشت فصل ۹۳ برگزار شد که طی آن دبیری توانست رقیب همشهری خود را با نتیجه مشابه دیدار رفت شکست داده و انتقام بازی رفت را بگیرد.

مصاف سوم مس و دبیری روز جمعه دوم مرداد ماه امسال در چارچوب هفته سوم فصل جاری برگزار شد و درحالی که دبیری در جدول بالاتر از تیم مس قرار گرفته بود اما مسی‌ها این دیدار را با برتری ۳ بر یک به سود خود خاتمه دادند تا بدین ترتیب هر دو بازی خانگی مقابل رقیب همشهری را با برتری به پایان رسانده باشند.

در مجموع سه شهرآورد تاریخ دو باشگاه مس سونگون و دبیری تبریز، ارتش لاله‌های نارنجی صاحب دو برد، یک باخت، ۹ گل زده، ۷ گل خورده و ۶ امتیاز است و در طرف مقابل نیز دبیری تبریز با یک برد، دو باخت، ۷ گل زده، ۹ گل خورده و ۳ امتیاز قرار دارد.

اینک باید دید دربی چهارم با برتری کدام تیم به پایان خواهد رسید و آیا رکورد پیروزی‌های متوالی دبیری، قهرمان دو فصل پیش رقابت‌ها به ۶ می‌رسد و این تیم می‌تواند تقابل دربی‌ها را به تساوی بکشد و یا این مسی‌ها خواهند بود که با ادامه روند موفقیت آمیز خود در مصاف با همشهری، به صدر جدول صعود کنند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *