اسلایدر 22 آبان 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تعصب آذری زبانان پرچم اهل بیت(ع) است/ ملت ایران توهین به ائمه (ع) را بر نمی‌تابد

آوای ورزقان: تعصب آذری زبانان پرچم اهل بیت(ع) است/ ملت ایران توهین به ائمه (ع) را بر نمی‌تابد

به گزارش آوای ورزقان، حجت الاسلام مسعود مهدوی امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به آغاز هفته کتاب، دستاوردهای علمی کشور را مرحون کتاب و دانشگاه دانست و اظهار داشت: علم مهمترین ابزار پیشرفت و توسعه کشورهاست و اگر رشد علمی کشور در زمینه انرژی هسته ای نبود اکنون باید به جای مذاکره سر تسلیم در مقابل غرب فرود می آوردیم.

وی با انتقاد از سرانه پایین مطالعه در کشور گفت: اکنون دشمنان اسلام کتاب‌هایی با اهداف دین زدایی را در دسترس مردم قرار داده اند که از ملت با فرهنگ ایران اسلامی انتظار می رود تا با مطالعه کتاب و نشر احکام دین اسلام زمینه گرایش بیش از پیش سایر امت ها به دین اسلام را فراهم نمایند.

امام جمعه ورزقان با تأکید بر اینکه اساتید باید درس معرفت و انسانیت به دانشجویان ارائه نمایند، تصریح کرد: از برگزاری اردوهای مختلط دانشجویی و کنسرت در دانشگاه‌ها جلوگیری شود و شرایط بکار گیری نیروهای متعهد و ارزشی در دانشگاه‌ها فراهم شود.

وی ضمن محکوم کردن توهین برنامه فیتیله به آذری زبانان، این برنامه را توهین به همه ملت دانست و اظهار داشت: مسئولین ارشد سازمان صدا و سیما با عوامل این کار برخورد کردند. ولی این قبیل برنامه‌ها از رسانه ملی در سال‌های گذشته نیز اتفاق افتاده که نباید با این چنین برنامه‌های اجازه اختلاف افکنی به دشمنان داده شود.

مهدوی با محکوم کردن توهین شبکه وابسته گوناز به ائمه (ع) خاطر نشان کرد: ملت ایران معتقد به اسلام، شیعه و ائمه (ع) است، ولی متأسفانه عده‌ای بی دین در راستای اهداف رژیم غاصب صهیونیستی، وهابیت و داعش سعی در ایجاد اختلاف بین امت مسلمان برای ضربه زدن به آنان را دارند.

وی افزود: بهتر است توهین کنندگان به اهل بیت (ع) بدانند که تعصب آذری زبانان پرچم اهل بیت (ع) است چیزی که در جریان فتنه ۸۸ نیز به وضوح شاهد آن بودیم.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *