استانی 07 دی 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردم محاکمه‌ی سران فتنه ۸۸ می‌باشد/در حصر بودن سران فتنه نوعی رأفت اسلامی است

آوای ورزقان:یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردم محاکمه‌ی سران فتنه 88 می‌باشد/در حصر بودن سران فتنه نوعی رأفت اسلامی است

به گزارش آوای ورزقان جعفر مدبر در گفتگو با  آناج، با اشاره به نقش موثر آذربایجان در پاسداری از منافع انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بعد از انتخابات سال ۸۸ مردم تبریز نسبت به آن جریان استکباری یک روز زودتر واکنش نشان داد و از کسانی که مقدسات دینی‌شان را مورد اهانت قرار دادند اعلام انزجار کرد.

مردم آذربایجان در خصوص مقدسات خود با کسی تعارفی ندارند

وی ادامه داد: یکی از خصوصیات مردم متدین آذربایجان پیشتازی در مسایلی است که منافع انقلاب اسلامی به خطر می‌افتد و این مردم در خصوص اهانت به مقدساتشان با هیچ کس تعارفی ندارند.

وی با اشاره به نقش موثر مردم در جلوگیری از براندازی نظام توسطه فتنه گران در سال ۸۸، گفت: مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ایران با حرکت مردم شکل گرفته است، لذا در طول دهه‌های اخیر آنچه که منافع نظام را تهدید می‌کرد با پشتوانه مردم دفع شده است.

سران فتنه بازیچه‌ی جریانات غربی شدند/کسانی که تهدیدی برای نظام هستند باید محاکمه شوند

مدبر با ذکر اینکه فتنه ۸۸ تهدیدی پیچیده بر علیه نظام بود، بیان داشت: واقعیت مطلب این است که سران فتنه بازیچه‌ی جریانات استبدادی غرب شدند و امروز یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردم محاکمه‌ی سران فتنه می‌باشد که این امر به صلاحدید رهبر معظم انقلاب بستگی دارد.

 

وی اضافه کرد: گاهی برخی افراد که خود از عوامل فتنه بوده‌اند زمانی که احساس می‌کنند مردم در خصوص فتنه۸۸ سکوت اختیار کرده‌اند شروع به تندروی می‌کنند، بنابراین در این مرحله لازم است افرادی که تهدیدی برای نظام اسلامی هستند محاکمه شوند و جوابگوی اعمال ناشایست خود در قبال ملت ایران باشند.

 سران فتنه باید زودتر از عوامل خیابانی محاکمه می‌شدند

وی در خصوص اظهارات برخی اصلاح‌طلبان تندرو مبنی بر آزادی سران فتنه، ابراز کرد: در حصر بودن سران فتنه نوعی رأفت اسلامی است که شامل حال آنها شده وگرنه این افراد باید زودتر از عوامل خیابانی مجازات می‌شدند چراکه این افراد بعد از ۳۰ سال نظام را تا خطر براندازی پیش بردند.

فتنه ۸۸ انقلاب مخملی غرب علیه نظام ایران بود

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به نقش عوامل خارجی در بروز فتنه، اذعان کرد: بعد از انتخابات سال ۸۸ پروازهای لندن به تهران افزایش چشم گیری یافت و گزارشات عوامل اطلاعاتی حاکی از آن دارد که غرب درصدد به وقوع رساندن انقلاب مخملی در ایران به کمک سران فتنه بود.

وی در پایان، افزود: انقلاب مخملی همان انقلاب رنگی است که در شوروی سابق رخ داد و باعث براندازی نظام آنها شد و این بار دشمنان غربی در پی به وقوع رساندن آن در ایران بودند که بسیار پیچیده‌تر از توطئه‌های قبلی‌شان بود ولی با تدابیر آیت الله خامنه‎‌ای و حضور مردم در صحنه این  توطئه دفع شد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *