اسلایدر 30 آبان 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بسیج به مرز و بوم خاصی تعلق ندارد

به گزارش پایگاه خبری آوای ورزقان، سرگرد پاسدار موسی صفی قبل از خطبه های نماز جمعه در سخنان خود به مناسبت آغاز هفته بسیج، بسیج را لشکر مخلص خدا برشمرد که نام و نشانشان در گم نام بودن است.

وی گفت: حضرت امام خمینی(ره) در بین همه افتخارات خود بسیج بودن را برای خود افتخار می دانسته‌اند که این نشان از جایگاه ولای بسیج دارد.

فرمانده سپاه ناحیه ورزقان با تاکید بر اینکه  بسیجی بودن تنها به داشتن کارت بسیجی نیست و هرکس که به عرق ملی، حفظ عزت و حفظ تمامیت ارضی کشور تعصب داشته باشد بسیجی است.

وی با اشاره به اینکه اگر تفکر بسیجی در کشوری طنین انداز شود چشم طمعکاران از آن دور خواهد شد، تأکید کرد: شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم شعار همیشگی و نه شرقی و نه غربی جهموری اسلامی اولین و آخرین اصل جمهوری اسلامی ایران است.

سرگرد صفی اظهار داشت: بسیج به مرز و بوم خاصی تعلق ندارد بلکه باید در کل جهان گسترش یابد و برای اینکه در جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم باید زمینه تشکیل حکومت بزرگ اسلامی را فراهم نمایم.

وی با اشاره به برنامه های مختلف دشمن برای نفوذ اظهار داشت: راه حل مشکلات کشور در خارج از کشور نیست بلکه باید با اتکا به توان داخلی بر مشکلات موجود غلبه کرد که در این زمینه بسیج توانمندی های بسیاری دارد.

فرمانده سپاه ناحیه ورزقان گفت: طبق فرموده حضرت امام خمینی(ره) «اگر مسئولین نطام از بسیج غافل شوند به آتش دوزخ الهی گرفتار خواهند شد».

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *