بازنشری 30 آبان 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دبیر: دلیلی ندارد که در انتخابات مجلس شرکت کنیم/ساعی: دنبال سیاسی کاری و شرکت در انتخابات مجلس نیستم

به گزارش آوای ورزقان به نقل از دانا، با نزدیک شدن به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی، شایعات بسیاری در خصوص شرکت برخی از افراد  و چهره‌های شناخته شده در انتخابات مجلس شنیده می‌شود.

اخیرا پای این شایعات که گاهی هم به واقعیت تبدیل می‌شوند به جلسه شورای شهر، شهر تهران باز شده است و شایعاتی مبنی بر شرکت برخی از اعضای این شورا در انتخابات مجلس فضای رسانه‌ای کشور را دربرگرفته است.

هادی ساعی و علیرضا دبیر، قهرمانان سابق ورزشی کشورمان که این روزها از اعضای شورای شهر تهران هستند، از جمله کسانی هستند که زمزمه‌هایی از شرکت آنان در انتخابات مجلس به گوش می‌رسد.

علیرضا دبیر عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پاسخ به این سوال که “آیا در انتخابات مجلس شرکت می‌کند؟” گفت: قطعا در انتخابات مجلس شرکت نخواهم کرد.

وی افزود: ما اگر به دنبال نمایندگی مردم و خدمت به مردم باشیم، الان هم نماینده مردم هستیم و دلیلی ندارد که بخواهیم در انتخابات مجلس شرکت کنیم.

هادی ساعی دیگر عضو شورای شهر هم به سوال خبرنگار دانا در خصوص شرکت در انتخابات مجلس اینگونه پاسخ داد: کسانی از شورا در انتخابات مجلس شرکت می‌کنند که به دنبال سیاسی کاری باشند، ما نه به دنبال سیاسی کاری هستیم و نه به دنبال شرکت در انتخابات مجلس و هرکاری که انجام می‌دهیم و هر حرفی که می‌زنیم فقط برای خدمت به مردم است.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *