استانی 03 آذر 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دشمن به دنبال تکرار سناریوی جنگ صفین/ بصیرت برخی مسئولین نسبت به صحنه‌ی نبرد ناقص است

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، حجت الاسلام حسن کاملی‌فر در جمع طلاب و روحانیون بسیجی با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری در مورد قصد نفوذ دشمن به کشور در دوران پسابرجام، اظهار داشت: فرمایشات رهبری آماده باشی برای نخبگان، طلاب، دولتمردان و نهادهای انقلابی بود، دشمن به دنبال تغییر باورهای افرادی است که به نظام اعتقاد دارند.

وی ادامه داد: عده‌ای می‌گویند مگر می‌شود کسانی که پیرو انقلاب و نظام هستند باورهایشان تغییر کند، در جواب این افراد باید گفت: “بله می‌شود، در جنگ صفین مگر ندیدیم باورهای جبهه امیرالمومنین تغییر کرد؟”

وی یادآور شد: جنگ صفین ۱۶ ماه به طول انجامید و بر اساس روایات مابین ۷۰ الی ۱۲۰ هزار نفر از افراد معاویه کشته شدند و در مقابل حداقل ۱۰ هزار نفر از یاران امیرالمومنین به شهادت رسیدند، در طول این مدت هیچکس مخالف امام حرف نزد اما زمانی که ارتش معاویه قرآن بر سر نیزه کرد باورهای یاران حضرت علی(ع) تغییر کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه تظاهر معاویه به قرآن دوستی باورهای مسلمانان را تغییر داد، ابراز کرد: زمانی که معاویه دید فاصله اندکی با شکست دارد تظاهر به اسلام دوستی و صلح کرد، حضرت علی فرمودند قرآن ناطق منم اما سپاهیان شمشیرها را زمین گذاشتند و فریب معاویه را خوردند، صلح با معاویه به علی تحمیل شد.

وی افزود: امروز دشمنان می‌خواهند سناریوی معاویه را تکرار کنند و در ظاهر بگویند دنبال جنگ و دشمنی نیستند، آمریکا شیطان بزرگ و دشمن اول اسلام است اما عده‌ای سعی دارند این باور را تغییر دهند.

وی عنوان کرد: با کمال تاسف تعدادی از مسئولین داخلی هم می‌گویند آمریکا دیگر دشمن ما نیست و دنبال صلح و خیرخواهی است، چنین افرادی نسبت به صحنه نبرد بصیرت ناقص دارند.

کاملی فر اطاعت از فرمایشات رهبری و حرکت در چهارچوب نظام را تضمین کننده منافع ملی دانست و گفت: مسئولین نباید دچار غفلت شوند، عمل به بیانات رهبری اقتدار نظام را حفظ می‌کند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *