بازنشری 11 آذر 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رفت و برگشت‌های حامد نجفی و مقاومت مدیر جدید / مدیری که حکمش خشک نشد

به گزارش آوای ورزقان به نقل از فارس، تیم فوتسال مس سونگون با کسب ۳۹ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تاسیسات دریایی تهران در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

با مروری بازی‌های باقیمانده این تیم مشخص می شود که تیم مس راه آسانتری نسبت به سه مدعی دیگر برای قهرمانی داشته و شانس بالای برای کسب جام این رقابت ها دارد.

اما در آستانه بازی این تیم برابر حریف بندرعباسی مدیریت این باشگاه تغییر یافته و حامد نجفی که در ساختن تیمی مدعی موفق عمل کرده و در سال اول حضورش نیز تیم را به مقام با ارزش سومی دست یافته بود از سمت خود کنار گذاشته شده و الهوردی مختاری جایگزین وی شد.

تغییرات مدیریتی مدیر عامل باشگاه مس سونگون

صبح روز گذشته در آیینی که در محل دانشگاه آزاد اسلامی ورزقان برگزار شد، الهویردی مختاری به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان منصوب شد.

در این مراسم از زحمات حدود یک و نیم ساله حامد نجفی مدیرعامل پیشین این باشگاه تجلیل شد.

مختاری نخستین مدیرعامل بومی این باشگاه است که از بخش خاروانا به این سمت منصوب شده است.

این جابه جایی در حالی صورت گرفت که باشگاه مس سونگون در رشته اصلی خود فوتسال از مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور در این فصل بوده و سال گذشته نیز به مقام سومی دست یافته بود.

بازگشت حامد نجفی به مدیریت باشگاه مس

هنوز ساعاتی از ابلاغ حکم مختاری نگذشته بود که طی ابلاغ فوری حامد نجفی به پست خود بازگشت.

رییس هیات‌مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران با ابلاغ نامه‌ای فوری کلیه امورات مربوط به مدیریت و سرپرستی تیم فوتسال مس سونگون را به حامد نجفی واگذار کرد.

نتایج خوب باشگاه مس سونگون و احتمال افت این تیم سبب شد که کرباسیان رییس هیات مدیره صنایع ملی مس در تصمیم خود تجدید نظر کرده و با ابلاغ نامه‌ای به شماره ۹۱۹۱/۹۴ به تاریخ ۹۴/۹/۱۰ کلیه امورات مربوط به مدیریت و سرپرستی تیم فوتسال مس سونگون تا پایان سال جاری را به حامد نجفی واگذار کرد.

در حکم ابلاغی مهندس کرباسیان خطاب به مهندس حاجی آقازاده عضو هیات مدیره شرکت ملی مس ایران و مدیر عامل شرکت مولیبدن مس آذربایجان که تاکید شده است: با توجه به وضعیت مناسب تیم فوتسال مس سونگون در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور و اهمیت ویِژه ای که این تیم برای مردم شریف تبریز و آذربایجان دارد لازم است تیم فوتسال مس سونگون تا پایان فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر به نحوی مدیریت شود که لطمه‌ای به این تیم و جایگاه آن نخورد، لذا مقرر می‌گردد تیم با مدیریت و سرپرستی جناب آقای مهندس نجفی ادامه فعالیت دهد تا در آینده نسبت به اتخاذ تصمیمات بعدی اقدام گردد.

این در حالی است که مختاری در گفت و گو با یکی رسانه‌ها از هر‌گونه تغییرات در باشگاه مس ابراز بی‌اطلاعی کرده و عنوان کرده است: تا پایان وقت اداری دیروز در باشگاه حضور داشته و تا آن موقع هیچ نامه‌ای مبنی بر تغییرات مدیریتی به باشگاه ارسال نشده بود و اگر تغییراتی صورت گرفته است من از آن بی‌اطلاع هستم.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷/گ۴۰/

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *