بازنشری 18 آذر 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

کشف اتومبیل مشکوک به بمب گذاری در میدان فاطمی/مسدود شدن برخی خیابان های اطراف وزارت کشور / پلیس در حال بررسی اتومبیل است+عکس

به گزارش آوای ورزقان به نقل از کانال شبکه اطلاع رسانی دانا، پلیس  با حضور در صحنه در حال بررسی این اتومبیل است.

کانال دانا در خبری تکمیلی نوشت:برخی خیابان‌های اطراف وزارت کشور به دلیل حضور اتومبیل پلاک سیستان و بلوچستان که پلیس به آن مشکوک شده بسته است.

با این حال سخنگوی سازمان آتش نشانی درگفتگو با  میزان،باتکذیب وجود خودروی بمب گذاری شده گفت:بعلت نشت بنزین از یکدستگاه خودروی پراید و احتمال وقوع آتش ،به میدان فاطمی اعزام شدیم و مشکل درعرض ۱۰دقیقه حل شد.

با وجود تکذیب خبر خودروی مشکوک به حمل بمب در میدان فاطمی توسط سخنگوی سازمان آتش نشانی، تیم چک و خنثی هم در میدان فاطمی حضور یافت.

در همین رابطه سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان این که سازمان آتش نشانی برای مرتفع کردن نشت بنزین به منطقه اعزام شده بود، گفت: اگر عوامل دیگری در محل این حادثه حضور داشتند، باید از خودشان در مورد این موضوع سوال کرد.

جلال ملکی در گفتگو  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اظهار داشت: ما فقط برای نشت بنزین یک اتومبیل به میدان فاطمی اعزام شدیم که موضوع نشت بنزین این اتومبیل مرتفع شد.
وی افزود: اگر تیم چک و خنثی در منطقه حضور داشته باید از خودشان دلیل این موضوع را پرسید.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت:اگر عوامل دیگر و نیروهای انتظامی در محل این حادثه حضور داشتند، باید از خودشان در مورد این موضوع سوال کرد.

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *