اسلایدر 22 آذر 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

فضای مجازی دستاویز دشمن برای تسخیر اندیشه‌های جوانان

آوای ورزقان: فضای مجازی دستاویز دشمن برای تسخیر اندیشه‌های جوانان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای ورزقان، سرگردپاسدار موسی صفی صبح امروز در اولین یادواره شهدای روستای علویق شهدا را شمع محفل بشریت دانست و اظهار داشت: خاصیت شمع سوختن و فنا شدن برای روشنایی بخشیدن است که این ویژگی بارز شهدا بود.

وی گفت: شهدا راه صد ساله را یک شبه پیموده‌اند و بر ما که وارثان خون شهدا هستیم لبیک گویی به آقا و مراد شهدا(مقام معظم رهبری) واجب است.

فرمانده سپاه ناحیه ورزقان حضور افراد در یادواره شهدا را نشان پیروی از راه شهدا دانست و افزود: یاد و نام شهدا برای همیشه در دل های مردمان ایران اسلامی ماندگار است.

محمدی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس نیز در این یادواره شاخصه بارز شهدا را هدایت و راهنمایی به راه حق و تعالی برشمرد و تصریح کرد: وظیفه نسل کنونی ادامه دادن راه شهدا، راه مستقیم الهی است.

وی افزود: مظلومیت ائمه (ع) در طول تاریخ نشانگر این واقعیت است که مردم امام زمان خود را نشناخته بودند ولی شهدای انقلاب و هشت سال دفاع قدس با بصیرت بالای خود در شناخت ضروریات زمان و لبیک گویی به ولایت فقیه زمان خود به موقع حرکت کردند و به قافله شهدای کربلا پیوستند.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب امروزه از طریق شبکه های مختلف اجتماعی، انواع سایت های اینترنتی و شبکه های ماهواره ای سعی در تسخیر اندیشه‌های جوانان کشور دارند تا از این طریق به اهداف پلید خود که در طول ۳۷ سال گذشته از طرق مختلف نتوانسته اند برسند، دست یابند.

وی خاطر نشان کرد: اگر در کشورهای عراق و سوریه به مقابله با تکفیری ها و داعشی ها نمی پرداختیم اکنون باید در مرز های خود و یا حتی در داخل خاک کشور می بایست با تروریست های وحشی مقابله می کردیم.

این یادواره به همت حوزه سلمان فارسی سپاه ناحیه شهرستان ورزقان برگزار شد.

برای مشاهده تصاویر مراسم اینجا کلیک کنید

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *