اسلایدر 25 آذر 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

تله فیلم« دختری به نام ایران» در سرمای ورزقان جلوی دوربین رفت+ تصاویر

آوای ورزقان: تله فیلم« دختری به نام ایران» در سرمای ورزقان جلوی دوربین رفت

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگ پایگاه خبری آوای ورزقان؛ تولید تله فیلم «دختری به نام ایران» به تهیه کنندگی و کارگردانی علی کرامتی که اول آذر با حضور بازیگرانی چون ایرج نوذری، علی اوسیوند، کاوه خداشناس، زهره حمیدی و … آغاز شده تا بهمن ماه امسال از شبکه سه سیما روی آنتن برود.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: بوکسوری به نام فرامرز حسین پور سال ۵۷  بعد از اینکه به فرمان امام خمینی (ره)  ورزش بوکس در ایران ممنوع شد از کشور خارج شده و فعالیت هایش را در کویت ادامه می دهد. وی سال ۹۴ به دلیل مشکلات جسمی امکان فعالیت های ورزشی را از دست داده و طبق نظر پزشکان تنها پروفسور سمیعی می تواند او را مداوا کند … .

نکته جالب این فیلم، فیلمبرداری بخشی از آن در شهرستان ورزقان است، که ایرج نوذری در گفتگو با خبرنگار آوای ورزقان، در این مورد اظهار داشت: یک شخصی بعد از ۳۵ سال دوری از کشور به دلیل بیماری به کشور باز  می‌گردد و در صحنه‌های از فیلم با افراد و شخصیت‌های آشنا می شود و تحت تاثیر آنان قرار می گیرد که یکی از آن صحنه‌ها زلزله ورزقان است و در این بخش از فیلم فردین الهیاری از ورزقان نقش جمشید تبریزی، نقش مقابل ایرج نودری را بازی می‌کند.

ایرج نوذری شعری از استاد شهریار را در این گفتگو می خواند و به زبان ترکی می گوید «یاشاسین» و تاکید می کند که حتماً در خبر نوشته شود.

  کچمه نامرد کورپوسوندن         قوی آپارسین سل سنی 

یاتما تولکی دالداسیندا              قوی یسین اصلان سنی

از دیگر نکات جالب توجه تله فیلم «دختری به نام ایران» حضور پروفسور مجید سمیعی و مهدی کتابچی فوق تخصص مغز و اعصاب و دستیار دکتر سمیعی است که در نقش های خودشان بازی می کنند.

ایرج نوذری، علی اوسیوند، کاوه خداشناس، زهره حمیدی، حسن اسدی، فریبا خادمی، نگار مراد، پروفسور مجید سمیعی و مهدی کتابچی در این تله فیلم ایفای نقش کرده اند.

عوامل پشت دوربین عبارتند از کارگردان: علی کرامتی، نویسنده: محمد رسولی، مدیرتصویربرداری: علی احسانی، صدابردار: جمشید آزموده، طراح صحنه و لباس: بهنام معتمدی، تدارکات: مجید مهدی زاده، عکاس: مریم حسینی، مدیرتولید: علی اصلی بیگی، تهیه کننده علی کرامتی با مشارکت کنگره شهدای ورزش کشور، شرکت سایپا و وزارت ورزش و جوانان.

DSCF2290 DSCF2297 DSCF2277

برای مشاهده تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *