استانی 26 آذر 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

حضور حداکثری مردم در انتخابات مکمل موفقیت‌های نظام در عرصه بین‌المللی است

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، اسماعیل جبارزاده در جلسه ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی با اشاره به مختومه کردن پرونده ابعاد نظامی هسته ای ایران توسط شورای حکام بعد از ۱۲ سال،گفت: تکمیل کننده موفقیت های ایران در عرصه بین الملل حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

وی ادامه داد: هر انتخابات مهر تاییدی دیگر برای نظام جمهوری اسلامی ایران است و هر چه این مهر پررنگ تر و محکم تر باشد، کشور در عرصه بین المللی پر قدرت می گردد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران سالم ترین انتخابات دنیا را برگزار می کند،خاطرنشان کرد: هیئت های نظارت  و اجرایی از دل مردم انتخاب می شوند و باید افرادی معتمد بر سر کار گمارده شود تا شائبه های تخلف های جزئی انتخابات پر شکوه ما را کم رنگ نکند.

جبارزاده یادآور شد: عالم محضر خداوند است و از خداوند می خواهم ما را شرمنده خون مقدس شهدا نکند و بتوانیم وظایف خود را در خصوص انتخابات به نحو احسن انجام دهیم.

وی افزود: قانون شفاف است و کسانی که آن را بد تعبیر می کنند نه از سر بی سوادی که از سر عداوت با نظام اینکار را انجام می دهند و هیچ کس حق ندارد خارج از چارت قانونی در انتخابات عمل بکند.

وی اضافه کرد: فرماندارن باید در انتخاب افراد سر صندوق و اعضای اجرایی برگزار کننده انتخابات دقت به خرج دهند و رعایت اخلاق اسلامی را به تمام نفرات زیر مجموعه خود در امر انتخابات دیکته کنند تا در فضایی سالم و با همدلی انتخاباتی پر شور برگزار شود.

وی همچنین پیشنهاد کرد که عقد اخوتی بین هیئت اجرایی و هیئت نظارت بر انتخابات استان بسته شود و همه ی افراد درگیر در امر انتخابات، برادرانه به پای کار بیایند و انتخاباتی پر شور توسط مردم رقم بخورد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *