استانی 20 آذر 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

برای پیروزی مقابل ذوب‌آهن از همه جهت آماده‌ایم/ اسم حامد لک را از لیست خارج کرده‌ایم

آوای ورزقان:برای پیروزی مقابل ذوب‌آهن از همه جهت آماده‌ایم/ اسم حامد لک را از لیست خارج کرده‌ایم

به گزارش آوای ورزقان به نقل ازآناج، “حسین خطیبی” در نشست مطبوعاتی قبل از بازی با ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران گفت: از نتایجی که در چند بازی اخیر به دست‌آمده، به هیچ وجه رضایت نداریم.

وی اضافه کرد: بازی سختی مقابل ذوب‌آهن پیش‌رو داریم، این تیم بازی‌های خوبی در چند هفته اخیر به نمایش گذاشته است ولی ماهم برای شکست دادن این تیم برنامه ریزی کرده‌ایم و با ارائه یک بازی منطقی خواهیم توانست سه امتیاز این بازی را ازآنِ خود کنیم.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اذعان کرد: از لحاظ روانی روی بازیکنان‌مان کار کرده‌ایم تا بتوانیم از این بازی حساس امتیاز لازم را به دست آوریم.

حسین خطیبی در خصوص اینکه نبود هواداران تأثیری در بازی خواهد گذاشت، خاطرنشان کرد: هواداران عامل قدرت تیم تراکتورسازی هستند و نبود آن‌ها در بازی فردا تأثیرگذار خواهد بود.

وی در خصوص اینکه تصمیم نهایی در مورد حامد لک با وجود جذب دروازه‌بان سنگالی چه خواهد بود، تصریح کرد: این دروازه‌بان برای تراکتورسازی زحمت زیادی کشید ولی او روزهای بدش را سپری می‌کرد و تلاش‌هایمان برای بازگرداندن وی به شرایط عادش‌اش بی نتیجه ماند تا در نهایت حامد لک را به صورت قطعی از لیست تیم خارج کردیم و تحت هیچ شرایطی بازنخواهد گشت.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص استعفای ناگهانی جمشید نظمی قبل از بازی با فولاد بیان کرد: این استعفا شرایط بدی را به کادر فنی و بازیکنان تحمیل کرد، ای کاش او یک روز دیرتر استعفا می‌داد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *