بازنشری 28 آذر 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مدیریت صنایع بزرگ دنیا در دست مدیران ایرانی است/ نعمت‌زاده ۳کارته است و باید استیضاح شود/ وی به اندازه کافی خودرو لوکس وارد کرده است

به گزارش آوای ورزقان، نادر قاضی پور، عضو کمیسیون صنایع معادن مجلس در گفت و گو با دانا در خصوص اظهارات چندباره و تأکید نعمت زاده بر واردات مدیر از خارج از کشور اظهار داشت: در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی فرماندهان جنگی افرادی جوان بودند و توانستند با سربلندی جنگ را اداره کنند و هیچ گاه نیازی به واردات مدیر نداشتیم.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر نابغه های دنیا ایرانی هستند، تأکید کرد: بهترین مدیران ما در کشورهای خارجی مدیریت می کنند و در صنایع بزرگی که در دنیا وجود دارد پای ایرانیان و مدیران ایرانی در میان است.

 

عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به فعالیت ها و تلاش های ایران در خصوص دستیابی به تکنولوژی پیشرفته، اظهار داشت: در حال حاضر مدیران داخلی توانستند بالاترین پیشرفت ها را در زمینه هسته‌ای بدون دخالت حتی یک مدیر خارجی رقم بزنند؛ این اتفاق درصورتی که مدیران دلسوز داخلی اقتصاد را به دست بگیرند برای اقتصاد هم رقم خواهد خورد.

 

قاضی پور ضمن یادآوری این موضوع که نعمت زاده در حال حاضر جزء وزرای سه کارته است بیان داشت: تعدادی از وزرا هستند که هیئت رئیسه با تخلف از قوانین هنوز استیضاح آنها را اعلام وصول نکرده است که نعمت زاده هم یکی از نهاست.

 

وی خاطر نشان کرد: نعمت زاده به اندازه کافی خودروهای لوکس وارد کرده است و با مدیریت غلط خود به وضعیت اقتصاد کشور ضربه زده و به همین خاطر است که تلاش می کند سوء مدیریت خود را با گفتن این جملات جبران کند.

 

عضو کمیسیون صنایع مجلس در پایان با بیان اینکه تا کنون صحبت های ما با هیئت رئیسه به جایی نرسیده است، تصریح کرد: هیئت رئیسه باید در آن دنیا پاسخ تأخیر خود در برابر اجرای قوانین را بدهد.

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *