بازنشری 29 آذر 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مهلت ۵ روزه فیفا به تراکتورسازی

به گزارش  آوای ورزقان، سعید عباسی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به سوالی درباره جزئیات احتمال کسر ۶ امتیاز از تیمش با حکم فیفا گفت: اشپیتیم آرفی در دوران مدیریت آقای جعفری در تراکتورسازی حضور داشت و یک خرده بدهی باشگاه به او داشته است. این خرده بدهی به دوره ما رسیده و ما در تلاش بودیم تا این بدهی را پرداخت کنیم اما به یکباره متوجه شدیم این بازیکن کار را به کمیته انضباطی فیفا کشانده است و نامه‌ای به باشگاه آمده که ۶ امتیاز در صورت عدم پرداخت پول به این بازیکن از باشگاه کم می‌شود.

 

او در پاسخ به این سوال که مهلت معین شده برای تراکتوری‌ها تا چه روزی است گفت‌: به ما گفته‌اند تا ۵ روز زمان داریم این پول را بدهیم. ما الان با دو دسته بازیکن کاری می‌کنیم. یک دسته کسانی که الان برای ما بازی می‌کنند و باید به آن‌ها پول بدهیم و یک دسته بازیکنانی که قبلا در تراکتور بوده‌اند و بدهی‌های ما به آن‌ها به علاوه جرایم آن‌ها مبلغ زیادی شده و متاسفانه منابع مالی زیادی هم دست ما نیست. یعنی در بحث‌ درآمدزایی باشگاه‌ها واقعا مشکلات زیادی وجود دارد.

 

مدیرعامل تراکتورسازی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا در نهایت امتیاز از باشگاه کم می‌شود یا نه بیان کرد: قطعا ما تلاش می‌کنیم که این اتفاق نیفتد و ان‌شاءالله که با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تماس‌های لازم مانع از این اتفاق خواهیم شد.

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *