سراسری 09 دی 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ماجرای درخواست اصلاح‌طلبان از پدر یک شهید فتنه/ دلم می‌سوزد برخی هوادارن فتنه در دولت سمت گرفته‌اند

آوای ورزقان:ماجرای درخواست اصلاح‌طلبان از پدر یک شهید فتنه/ دلم می‌سوزد برخی هوادارن فتنه در دولت سمت گرفته‌اند

به گزارش آوای ورزقان؛غلامرضا فیض، پدر شهید محمد حسین فیض، از شهدای فتنه سال ۸۸ در گفتگو با خبرنگار دانا، اظهار داشت: ما ساکن مشهد هستیم و پسرم در سال ۸۸ در تهران یک شرکت داشت که با برادر دیگرش در آن کار می کردند که در فضای فتنه سال ۸۸ فرزندم شهید شد.

وی خاطرنشان کرد: خساراتی که در فتنه ۸۸ توسط سران فتنه به کشور ما وارد شد هم خسارات مادی و هم خسارات معنوی بود که خسارات مالی آن با آتش زدن و از بین بردن برخی ساختمان‌ها، اموال عمومی، بانک‌ها و تجهیزات شهری همراه بود.

پدر شهید محمد حسین فیض افزود: آنها به خیال خود در سال ۸۸، با اسلحه‌هایی که از خارج از کشور آورده بودند، گمان می‌کردند که انقلاب رنگی را در کشور ایران رقم می‌زنند و مانند سایر کشورها نظام جمهوری اسلامی ایران را سرنگون می‌کنند که خوشبختانه به هدف خود نرسیدند.

فیض یادآور شد: از همان روز اول من و خانواده ام سران فتنه را عامل اصلی اتفاقات و فتنه سال ۸۸ می‌دانستیم و از ابتدا با اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران، امکان تقلب وجود ندارد، این افراد ادعای تقلب کرده و میبب حوادث سال ۸۸ و خون هایی که ریخته شد بودند.

وی همچنین گفت: این ها همه توطئه دشمن بود که ما از همان ابتدا ما از سران فتنه شکایت کردیم و به دادگاه بردیم و درخواست محاکمه این افراد را داشتیم؛ چند جلسه هم در این خصوص به دادگاه رفته ایم که دادگاه اعلام کرد که باید زمان محاکمه این افراد برسد و وقت آن هنوز نرسیده است.

پدر شهید محمد حسین فیض تصریح کرد: ما هم با توجه به این حرف گفتیم هرطور که نظام صلاح ببیند با این افراد برخورد شود و بالاخره هر زمان که لازم شد ما دوباره درخواست خود را پیگیری می کنیم و ما همیشه در صحنه حاضر خواهیم بود و آمادگی داریم این مسأله را پیگیری کنیم.

فیض تصریح کرد: به دادگاه گفتیم که زمانی در عملیات بدر ما ۵ برادر همزمان در جبهه ها حضور داشتیم و در یک عملیات ۲ برادر من مفقود الجسد شدند و یک برادر من هم جانباز شد و پای خود را از دست داد؛ ما هیچ نگرانی در آن زمان نداشتیم؛ چرا که برای دفاع از نظام و در مرزها در مقابل دشمنان می‌جنگیدیم.

وی خاطرنشان کرد: من بارها گفته ام که ما توقع نداشتیم فرزندان ما به دست عوامل استکبار به بهانه های واهی و رسیدن چند روزه به قدرت در خیابان‌های تهران کشته شوند.

پدر شهید محمد حسین فیض با اشاره به این موضوع که خواسته و شعار مردم در روز ۹ دی مرگ بر موسوی و کروبی بود تصریح کرد: کسانی که این روزها درخواست رفع حصر سران فتنه را دارند و برای این کار وعده می دهند، از عوامل و هواداران فتنه بوده و این خواسته مردمی که در حماسه نه دی ماه شرکت کردند نبوده و نیست.

فیض همچنین افزود: هیچ خانواده شهیدی نمی تواند از خون شهدای خود بگذرد؛ بلکه خواسته اصلی ما همچنان محاکمه سران فتنه و عاملان آنهاست که امنیت ملی و جان مردم را به خطر انداختند.

وی خاطرنشان کرد: خسارتی که در فتنه ۸۸ به ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران وارد شد، طی ۳۰ سال گذشته کسی به انقلاب وارد نکرده بودو لطمه ای که به نظام و انقلاب زدند، خداوند هرگز از سر تقصیرات آنها نخواهد گذشت.

پدر شهید محمد حسین فیض تأکید کرد: جرم بزرگ سران فتنه این بود که به خاطر رسیدن چند زوزه به قدرت، به مملکت ما آسیب های جدی وارد کردند و با پشتیبانی آمریکا و انگلیس این افراد سعی در انقلاب رنگی در کشور داشتند.

فیض افزود: اینها مردم ایران را نشناخته بودند که هر زمان که مردم ایران اراده کنند یک روزه مانند حماسه نهم دی ماه بساط توطئه و تزویر را از مملکت جمع می‌کنند؛ مردم در نهم دی ماه تکلیف سران فتنه و فتنه گران را روشن کردند.

وی همچنین گفت: اگر قرار باشد که موسوی و کروبی امروز محاکمه شوند، صد بار هم که این سران فتنه محاکمه و اعدام شوند باز هم کم است؛ چرا که این جبران ظلمی که به نظام کردند و خسارت هایی که به مردم و مملکت زدند نمی شود.

پدر شهید محمد حسین فیض خاطرنشان کرد: اگر از همه شهدای فتنه هم بگذریم، وجه جمهوری اسلامی ایران در تمام دنیا با فتنه ۸۸ لطمه خورد و این افراد امنیت ملی را خدشه دار کردند که این موضوع قابل جبران نیست.

فیض با بیان اینکه در این ۵ سال از رسانه های بیگانه و ضد نظام تماس‌های زیادی با من گرفته شد که علیه نظام جمهوری اسلامی صحبت کنم؛ اما من صحبت نکردم و حاضر به پشت کردن به نظام نشدم یادآور شد: زمانی یک خانمی از خارج از کشور با من تماس گرفت و با او شرط و شروط گذاشتم که تمام صحبت های من را منتشر کند و او هم پذیرفت و در نهایت همه صحبت های من به جز قسمتی که راجع به ولی فقیه بود را منتشر کردند.

وی افزود: بعدد از مدتی این خانم با من تماس گرفت و گفت که به خاطر انتشار مصاحبه شما که از جمهوری اسلامی دفاع کرده بودید، من را از کارم اخراج کردند و این نکته برای من جالب بود که دشمنان ایران تا چه حد کمر به دشمنی با نظام بسته اند و تحمل صدای مخالف خود را ندارند.

پدر شهید محمد حسین فیض ضمن اشاره به این موضوع که هنوز توفیق این را نداشته‌ام که به دیدار رهبری بروم تأکید کرد: نظر من راجع به نظام و رهبری مانند سابق است و پس از شهادت فرزندم از ارادت و تعهدم نسبت به نظام و رهبری بازنگشته ام.

فیض افزود: ما همچنان انقلابی و بسیجی می‌مانیم و خیلی از اصلاح طلبان مانند خانم ابتکار، نجفی و مسجد جامعی پس از شهادت فرزندم به دیدار من آمدند و از من خواستند تا گناه را بر گردن نظام بیندازم که من به آنها گفتم همه فرزندانم را فدای ولایت و رهبری می‌کنم؛ چرا که نظام تا کنون هزینه های زیادی مانند بیش از ۲۰۰هزار شهید داده است تا به اینجا رسیده.

وی تأکید کرد: آمادگی داریم برای پشتیبانی از رهبری تمام ۵ فرزندم را فدا کنم و با شهادت فرزندم نگاه و نظر من راجع به نظام جمهوری اسلامی تغییری نکرد.

پدر شهید محمد حسین فیض یادآور شد: برخی از این اصلاح‌طلبان که اکنون در دولت سمت دارند و از نزدیکان دولت هم هستند وقتی به دیدن من آمدند و خواستند تقصیرها را گردن نظام بیاندازند، من جواب محکمی به آنها دادم.

فیض گفت: این روزها دلم می سوزد کسانی که روزگاری سعی داشتند تا مرا از مسیر حمایت از نظام بازگردانند در دولت مسئولیت گرفته‌اند و من این موارد را بارها به نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی گفتم و خوشبختانه یکی از این افراد در مجلس نتوانست برای وزارت رأی اعتماد بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا روزی که نفس ما بیاید و برود، نه تنها خودم بلکه تمام فامیلم پشتیبان ولایت فقیه و رهبری هستیم و بالاتر از این افراد هم نمی تواند خدشه ای به نظر و عقیده ما درباره این نظام وارد کند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *