اسلایدر 08 دی 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

غرب با توهین به پیامبر(ص) به دنبال منزوی کردن اسلام است

آوای ورزقان: غرب با توهین به پیامبر(ص) به دنبال منزوی کردن اسلام است

به گزارش آوای ورزقان، حجت الاسلام مسعود مهدوی در جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع) که شامگاه دیروز دوشنبه در مسجد جامع ورزقان برگزار شد اظهار داشت: توهین‌های چند سال اخیر کشورهای غربی به پیامبر اکرم(ص) در راستای بی ارزش کردن پیامبر اسلام و تهی نشان دادن دین سراسر انسانیت، رأفت و مهربانی اسلام به جهانیان است.

وی هدف از تشکیل گروه‌های تروریستی نظیر داعش را توسط حامیان غربی عربی و صهیونیستی آن اسلام هراسی، تخریب مسلمانان در مجامع بین المللی و ایجاد اختلاف بین مسلمانان برشمرد.

امام جمعه ورزقان تصریح کرد: نباید خود را به خواب بزنیم باید با بصیرت به این نکته توجه کنیم که اگر مدافعان حرم امروز به دور از کشور در سوریه جانفشانی نکنند فردا باید در مرزهای خود با تروریست های که بویی از انسانیت نبرده اند مقابله کنیم.

وی با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ۱۲ هزار نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده‌اند که در این بین افرادی ناشایست که توانایی اداره کردن خانواده خود را ندارند نیز نام نویسی کرده اند.

مهدوی ۹ دی را روز بصیرت و آگاهی ملت دانست و از برگزاری باشکوه اجتماع مردم بصیر شهرستان ورزقان خبر داد و افزود: نقشه ها و فتنه های دشمنان در صورتی نقش برآب می شود که با دقت و بصیرت رفتار کنیم.

وی در پایان گفت: در اوایل دوران دعوت به اسلام از سوی پیامبر(ص) کفار قریش اجازه رسیدن صدای دعوت پیامبر اسلام و منادی حق را به گوش مردم نمی دادند؛ اما این رویکرد زمینه را برای استقبال مردم از این دین الهی فراهم کرد و امروز شاهد گسترش مبانی دینی در جهان هستیم.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *