بازنشری 10 دی 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تذکر آیت الله موسوی به دولت در مورد بی توجهی به مشکلات اقتصادی

به گزارش آوای ورزقان به نقل از دانا، آیت الله موسوی اردبیلی در این دیدار با تقدیر از تلاش‌های دولت در عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و بین المللی، بر ضرورت ملموس شدن تلاش های دولت برای مردم در جامعه تاکید کردند.

آیت الله موسوی اردبیلی با تمجید از تلاش‌های دولت در بخش‌های مختلف سیاسی و اقتصادی گفت: لازم است دولت به مشکلات مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه توجه ویژه داشته باشد و در رفع مشکلات اقتصادی آنان بکوشد.

وی همچنین با اشاره به دستاوردهای دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای بر لزوم تبیین و تشریح دستاوردهای مذاکرات برای مردم و مراقبت از توطئه دشمنان تاکید کردند.

نهاوندیان نیز در این دیدار با بیان اینکه امروز در شرایط دشوار اقتصادی، تلاش های دولت و توافق هسته ای باعث تقویت امید و روحیه مردم شده است، گفت: شرایط اقتصادی کشور به گونه ای بود که با رکود و تورم مواجه بودیم و باید این التهاب در کشور برطرف می شد و دولت تا حدودی توانسته این مشکلات را حل و فصل نماید.

رییس دفتر رییس جمهوری با اشاره به مشکلاتی که کاهش درآمد نفتی بوجود آورده است، خاطرنشان کرد: دولت با امکانات محدود توانسته در دوسال اخیر آرامشی را در فضای اقتصادی کشور و بازار ایجاد کند.

نهاوندیان با بیان اینکه توافق هسته ای دشمنان زیادی بویژه در داخل آمریکا دارد که از هر فتنه افکنی در مسیر اجرای این توافق فروگذار نمی کنند، اظهارداشت: با تلاش مسوولان و مذاکره کنندگان اقدامات خوبی تاکنون در مسیر اجرای برجام برداشته شده و امیدواریم بزودی شاهد اجرای کامل برجام باشیم.

رییس دفتر رییس جمهوری لغو قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه ایران و بسته شدن پرونده نابحق پی ام دی  را از دیگر دستاوردهای بی نظیر مذاکره کنندگان کشور برشمرد.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *