اسلایدر 09 دی 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بصیرت افزایی تنها راه مقابله فتنه هاست

آوای ورزقان:بصیرت افزایی تنهار راه مقابله فتنه هاست

به گزارش آوای ورزقان همایش گرامیداشت نهم دی ماه روز بصیرت ومیثاق امت با ولایت در مسجد حضرت ابوالفضل(ع)ورزقان برگزار شد در ابتدا شاهد تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم بودیم وسپس سرود ملی جمهوری اسلامی ایران پخش شد که حاضران به احترام سرود ملی به پا خاستند.

در ادامه سرهنگ پاسدار بیت اله بنی هاشم فرمانده سپاه ناحیه ورزقان در سخنانی کوتاه ضمن تبریک۹ دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و تقدیر وتشکر از حاضرین ومیهمان ویژه همایش سردار مطلق،مردم ورزقان را مردمی ولایتمدار،دیندار و مؤمن توصیف کرد.

سپس سردار مطلق فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان(عج)گفت :استکبار جهانی به سر کردگی آمریکای جهان خوارهمیشه برنامه های براندازانه ی کوچک و بزرگ برای دنیای اسلام داشته است و ۸سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران نمونه ای از برنامه های استکبار علیه اسلام است.

سردار مطلق تصریح کرد؛تکرار تاریخ را در این زمان مشاهده کردیم اما به شکلهای مدرن تر دست اندازی های آمریکای جنایتکار به ایران اسلامی را در گذشته و در کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲مشاهده کرده ایم ودر جریان فتنه سال ۸۸ شاهد تلاش های استکبار برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با کمک هم پیمانان داخلی و خارجی بودیم.

فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان(عج)ادامه داد: شکل گیری انقلاب اسلامی ایران در سایه جانفشانی های ۳۰۰هزار شهید گلگون کفن بوده است و یقیناً ما مردم هیچوقت اجازه نخواهیم داد خون این شهدا پایمال شود. و حضور مردم در۹ دی ماه سال ۸۸ نشان از آگاهی آنان برای حفظ نظام داشت چرا که دیدند دشمن گستاخی را از حد گذرانده وبه مقدسات وقیام عاشورای امام حسین(ع) اهانت کرده است بنابراین مردم برای دفاع از آرمان ها و مقدسات تصمیم گرفتند در راهپیمایی۹دی حضور پرشکوه به عمل آورند وبیشترین حضوری را که فتنه گران برای راهپیمایی مردم در روز نهم دی ماه پیش بینی می کردند ۴۰۰هزار نفر بود ولی در عین ناباوری آنان حضور ۴میلیونی مردم فقط در تهران جواب دندان شکنی به دشمنان نظام داد.

وی در ادامه افزود:مردم آذربایجان به حق همیشه در تاریخ اولین بوده اند ودر ۸ دی ماه سال ۸۸ اولین کسانی بودند که علیه گستاخی و بی حرمتی های فتنه گران قیام کردند و زمینه ساز حضور پر شکوه مردم در راهپیمایی ۹دی ماه سال ۸۸ شدند و این حضور مردم در صحنه باعث شد که آمریکا اعلام کند ما دیگر به دنبال براندازی نظام نیستیم،هرچند مردم ایران و جوانان آن هرگز به سخنان آنان اعتماد نمی کنند و هر خطری را که برای نظام پیش می آید و انقلاب را تهدید می کند سریعاً از طرف صاحبان اصلی نظام که همان مردم هستند پاسخ داده می شود و مردم ایران این مهم را در طول تاریخ ثابت نموده اند دشمن از مردم ما شناختی ندارد و هیچوقت هم نخواهد داشت چرا که مکتب تشیع در کلیه زمان ها برای هر مسئله ی تازه ای جوابی تازه داشته است.

وی خاطر نشان کرد؛ دشمن با انتشار فیلم ها،کتاب ها و از این قبیل کارها سعی در این دارد که دین اسلام را دین خشونت و پیامبر اسلام را آورنده دین خشونت معرفی کند و در همین راستا داعش،القاعده و گروه هایی از این دست را آموزش و تجهیز نموده است تا با نشان دادن جنایات آنان به جهانیان بگوید اینان همان مسلمانانند.

سردار مطلق در پایان تنها راه مقابله با فتنه های شوم دشمن را بصیرت افزایی دانست.

گزارش از حسین امانزاده

تصاویر بیشتر:http://avayevarzeghan.ir/?p=2643

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *