استانی 09 دی 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

فتنه ۸۸ توطئه ای از پیش تعیین شده در راستای اعمال جنگ فرهنگی علیه انقلاب اسلامی ایران بود

آوای ورزقان:فتنه 88 توطئه ای از پیش تعیین شده در راستای اعمال جنگ فرهنگی علیه انقلاب اسلامی ایران بود

به گزارش آوای ورزقان به نقل از ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار غلام عسگر کریمیان روز سه شنبه در آیین گرامیداشت نهم دی در محل مسجد جامع مراغه با اشاره به اینکه پاسداشت از فرهنگ علوی و حسینی از ۱۴ قرن پیش در بین مردم ایران ریشه زده است افزود: این فرهنگ پس از پیروزی انقلاب اسلامی مستحکم تر شده است.

وی اظهار کرد: بر اساس آموزه های این فرهنگ بود که نهضت انقلاب اسلامی ایران تشکیل و توانست فرهنگ ‘سلطه فقط از آن خداوند است’ را در جهان به ویژه کشورهای اسلامی نهادینه کند.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: ۹ دی ماه سال ۸۸ ملت ایران اسلامی با خروش خود علیه استکبار نشان دادند که همیشه در صحنه بوده و با ایمان، تقوا، اعتقاد به فرهنگ علوی و حسینی آماده دفاع از انقلاب و اسلام هستند.

کریمیان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران توانست با رهبری امام راحل تمامی ابهت شرق و غرب را در هم شکسته و قدرت پوشالی آنها را به جهانیان ثابت کند خاطر نشان کرد: نظام سلطه و استکبار از بدو پیروزی انقلاب اسلامی به منظور جلوگیری از این روند تا کنون در پنج مرحله اقدام به ضربه زدن علیه انقلاب کرده است.

وی اضافه کرد: این اقدام ها شامل مطرح کردن جریان قومیت گرایی بین مردم ایران، جنگ تحمیلی علیه انقلاب با حضور ۴۴ کشور دنیا، کاهش اعتقادات دینی مردم، اعمال تحریم های اقتصادی و تهاجم فرهنگی بوده که خوشبختانه با تدابیر امام راحل و رهبر معظم انقلاب تا کنون در تمامی دسیسه ها موفق نشده است.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه هم اکنون مهمترین تمرکز دشمنان در تهاجم فرهنگی متمرکز شده است افزود: دشمن در این جنگ درصدد تغییر سبک فرهنگ زندگی، اعمال تحریم ها، بد بین کردن مردم نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی ایران، کاهش اعتقادات مردم از آموزه های اسلامی و در نهایت کاهش حضور مردم در عرصه های مختلف است.

سردار کریمیان گفت: فتنه ۸۸ نیز توطئه ای از پیش تعیین شده در راستای اعمال جنگ فرهنگی علیه انقلاب اسلامی ایران بود که خوشبختانه مردم ایران اسلامی توانستند با بصیرت خود و با حمایت از ولایت فقیه و با حضوری چشمگیر آن را خنثی کنند.

وی با اشاره به اینکه هر کشوری به منظور رویارویی با دشمنان نیازمند وحدت و اقتدار ملی، رهبری قاطع ، توسعه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و حضور همه گیر در تمامی صحنه ها دارد افزود: انقلاب اسلامی ایران هم اکنون تمامی این ویژگی ها را دارد اما باید توجه بیشتری در این زمینه داشته باشیم.

کریمیان افزود: هم اکنون رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تمرکز قدرت و اقتدار ایران اسلامی بوده که با توجه به رهبری های داهیانه ایشان باید کشور را به سمت توسعه اقتصادی، سیاسی و فرهنگ اسلامی سوق دهیم.

*** جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا: دشمنان از انرژی اسلامی در هراسند

مراغه – ایرنا – جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا نیز در این گفت: دشمنان از انرژی اسلامی و گسترش تشیع جهانی در هراسند و انرژی صلح آمیز هسته ای ایران بهانه آنان است.

حجت الاسلام عبدالرحیم سرایی افزود: حماسه ۹ دی و حضور پرشور مردم در این روز حماسی، حرکتی ماندگار بود که در تاریخ انقلاب به ثبت رسید.

وی اظهار کرد: دشمنان از اول انقلاب قصد آشوب و حرکت های ضد انقلابی در کشور ما را داشته اما مردم ایران با بصیرتی که دارند تمام نقشه های آنها را خنثی و نقش برآب کردند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: ملت ایران باید با بینش صحیح حوادث دنیا را با نگاه به اهداف پلید دشمنان رصد کنند تا با کنار هم قرار دادن آنها به اهداف شوم دشمنان پی ببرند.

حجت الاسلام سرائی افزود: کشتی دشمنان به گل نشسته و همگان دیدند که ملت عاشورایی ایران در روز ۹ دی حماسه ای عظیم خلق کردند و پاسخ محکمی به یاوه گوئی های دشمنان دادند.

وی گفت : امروز نگاه مردم به سمت رهبری بوده و ایشان هر فرمایشی که بکنند از جان برای انجام آن اقدام می کنیم.

مردم ولایی هشترود با تجمع در مسجد جامع این شهر با دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، آذربایجان جانباز خامنه ای دن آیریلماز روز ۹ دی را گرامی داشتند.

این شهرستان با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در ۱۴۷ کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *