بازنشری 15 دی 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

توقف خارج از خانه مس در قم/ لاله‌های نارنجی بدترین زمان ممکن صدر را از دست دادند

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، هفته بیست و پنجم و ماقبل پایانی لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری ۵ دیدار همزمان از ساعت ۱۶ در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری شد و در یکی از این دیدارها تیم‌ صدرنشین مس سونگون ورزقان در قم به مصاف میزبانش یاسین پیشرو رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه ۳ بر ۳ به پایان رسید تا مسی‌ها در بدترین زمان ممکن صدر جدول را از دست بدهند.

بازی با حملات تیم میزبان آغاز شد اما برخلاف جریان بازی، حسین طیبی روی یک حمله برای تیم مس سونگون گلزنی کرد تا تیم مهمان نیمه نخست را یک بر صفر پیروز شده و با برتری به رختکن برود.

با شروع نیمه دوم بازهم این تیم مس بود که با گل مرتضی عزتی اختلاف را دو برابر کرد اما تیم میزبان به فاصله چند دقیقه به بازی برگشته و با زدن ۳ گل نتیجه را به سود خود تغییر داد. محمد وزیرزاده، سعید قاسمی و میثم اینانلو گلزنان یاسین پیشرو بودند.

این پایان کار نبود و مسی‌ها در دقایق باقی مانده به گل تساوی رسیدند اما این گل نیز برای آنها کارساز نشد و بازی در نهایت با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید.

بدین ترتیب مس که با پیروزی در این دیدار می‌توانست گام بزرگی برای قهرمانی بردارد، صدر جدول را به تیم تاسیسات دریایی تهران واگذار کرد و امیدوار به هفته پایانی ماند.

در جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال تیم تاسیسات دریایی تهران به لطف پیروزی پرگل در بازی همزمان مقابل شهروند ساری با ۴۹ امتیاز به صدر جدول صعود کرد. مس سونگون نیز با تساوی امروز همچون تاسیسات ۴۹ امتیازی شد اما به دلیل تفاضل گل کمتر صدر را به مدافع عنوان قهرمانی واگذار کرد.

جالب‌تر اینکه تیم گیتی پسند دیگر مدعی قهرمانی نیز که در تبریز مهمان دبیری بود با برتری ۲ بر یک بر این تیم، ۴۹ امتیازی شده و به رده دوم صعود کرد تا مس سونگون در رده سوم قرار گرفته و رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر فوتسال به هفته آخر کشیده شود.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *