اسلایدر 16 دی 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

کولاک شدید در ورزقان هفت روزه شد/راه ارتباطی بیش از ۳۰ روستا مسدود است

آوای ورزقان: کولاک شدید در ورزقان هفت روزه شد/راه ارتباطی بیش از 30 روستا مسدود است

اصغر محمودی اصل ظهر امروز چهارشبه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری آوای ورزقان، در این خصوص اظهار داشت: هم اکنون راه ارتباطی بیش از ۳۰ روستای شهرستان مسدود است که به دلیل کولاک شدید بازگشایی این راه‌ها به کندی پیش می‌رود.

وی افزود: با وجود کولاک شدید در یک هفته اخیر تردد در مسیرهای اصلی بودن هیچ مشکلی در جریان است و در برخی نقاط به دلیل کولاک شدید تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ورزقان تصریح کرد: ۲۸ دستگاه برف روب در تلاش هستند تا مسیرهای مواصلاتی شهرستان را در حداقل زمان ممکن بازگشایی کنند که به دلیل کولاک شدید تا کنون موفق به بازگشایی کامل راه های روستایی نشده‌ایم.

علی رغم تلاش‌های مسئولین و راهداران شهرستان ورزقان، امکانات راهداری در این شهرستان در مواقع بارش و کولاک جوابگو نیست و نمونه عینی آن را می توان مسدود بودن محور اصلی ورزقان به خاروانا در طول یک هفته اخیر دانست که به دلیل کولاک شدید تنها روزها تردد در این محور جریان داشت.

لذا مسئولین استانی می‌بایست در اختصاص دستگاه های برف روب بیشتر به این شهرستان به دلیل بارش های سنگین برف و گستره سرزمینی وسیع شهرستان ورزقان توجه ویژه داشته باشند تا زمینه بازگشایی راه ارتباطی روستاهایی از شهرستان ورزقان که راه ارتباطیشان به دلیل برف و کولاک در بیشتر زمان زمستان مسدود است فراهم آید.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *