بازنشری 16 دی 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بدهی آب و برق درس و مدرسه را در کیش تعطیل کرد

به گزارش آوای ورزقان، هانی معلمی، رئیس آموزش و پرورش جزیره کیش در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز با اشاره به تعطیلی مدارس کیش گفت:آب و برق ۵۰درصد مدارس کیش به دلیل عدم پرداخت معوقات سازمان از سال ۹۲ به شرکت آب وبرق قطع شده که این مشکل تعطیلی مدارس جزیره را بهمراه داشته است.

وی با بیان اینکه از طریق سازمان منطقه آزاد در حال پیگیری این مشکل هستیم، اظهار کرد: جزیره کیش توسط بخش خصوصی اداره می شود و خواهان مطالبات خود است و مسئولان منطقه، مدیر کل آموزش و پرورش درصدد حل این مشکل برآمده اند.

معلمی افزود:امتحانات مقاطع متوسطه اول و دوم در حال برگزاری است که به دلیل قطعی آب و برق مدارس به حالت نیمه تعطیل درآمده و تا حد امکان کلاس ها برگزار می شود لذا دانش آموزان پس از برگزاری امتحان مرخص می شوند.

رئیس آموزش و پرورش کیش تصریح کرد: مقطع ابتدای به دلیل مشکلات نگهداری دانش آموزان و مسائل بهداشتی کاملا تعطیل شدند.

احمدحسن زاده، مسئول روابط عمومی آب و برق کیش در گفتگو با هرمز با اشاره به بدهی مدارس جزیره اظهار کرد:بدهی آموزش و پرورش بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان است که تاکنون از سوی آموزش و پرورش و مسئولان این سازمان اقدامی برای پرداخت بدهی انجام نشده است.

وی تصریح کرد:هر کدام از مدارس جزیره بالغ بر ۲۵میلیون بدهی آب و برق دارند این درحالی است که شرکت آب و برق جزیره خود هزینه ها را برعهده دارد .

حسن زاده با بیان اینکه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد در جریان بدهی مدارس قرار دارد، خاطرنشان کرد:علاغم درخواست های سازمان تاکنون وضعیت معوقات مدارس مشخص نشده لذا روسای آموزش و پرورش باید در خصوص بدهی خود تعیین تکلیف کنند اما تاکنون مراجعه ای نداشته اند.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *