سراسری 09 دی 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

فتنه ۸۸ توسط آمریکا و عده‌ای قدرت‌طلب و فریب خورده داخلی رخ داد

اوای ورزقان:فتنه 88 توسط آمریکا و عده‌ای قدرت‌طلب و فریب خورده داخلی رخ داد

به گزارش آوای ورزقان  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، مراسم گرامی داشت حماسه ۹ دی با حضور حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در وزارت اطلاعات برگزارشد.

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی در این مراسم با اشاره به فتنه ۸۸ که توسط آمریکا و ایادی استعمار و فریب خوردگان داخلی درکشور رخداده بود، گفت:

فتنه خطرناکی که توسط استکبار و در رأس آن آمریکا و عده‌ای قدرت طلب و فریب خوردگان داخلی برای این کشور رخداد با حضور حماسی، بی‌بدیل و همت مردانه مردم و تدبیر مقام معظم رهبری خاتمه پیدا کرد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: این مردم ما تحمل توهین به حضرت ابا عبدالله(ع) ، آتش زدن مسجد وجسارت و هتک حرمت به عکس امام راحل(ره) که این انقلاب را هدایت و این نظام را و فرهنگ شهادت و ایثار را در این کشور زنده کرد ندارند.

وی گفت: ما هرچه داریم ازامام امت (ره) است او بود که کمر طاغوت را شکست و اسلام را درکشور ایران زنده کرد شما در هیچ جای دنیا کشوری را نمی‌یابید که برمبنای اسلام اداره شود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در ادامه گفت: شما عزیزان با گرفتن لقب زیبای سربازان گمنام امام زمان(عج) که این لقب را هم از دو لب مبارک امام راحل خارج و بر شما انتصاب دادند، همه، مؤمن، متدین،ارادتمند به مقام معظم رهبری هستید و من این را با تمام وجود حس میکنم و مسئولیت اطلاعات کشور بسیار عظیم است شما باید برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و رضایت خداوند تلاش کنید.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *