استانی 10 دی 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

۹دی نماد بیعت با رهبری/پخش کلیپ فتنه به علت لجبازی مجریان برنامه بود/نظارت را بر افراد دعوت شده بیشتر خواهیم کرد

آوای ورزقان:9دی نماد بیعت با رهبری/پخش کلیپ فتنه به علت لجبازی مجریان برنامه بود/نظارت را بر افراد دعوت شده بیشتر خواهیم کرد

به گزارش آوای ورزقان، رضایی،رئیس دانشگاه آزاد تبریز در مصاحبه با آناج گفت: ۹ دی تجلی شعار امام راحل بود که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا مملکتتان آسیب نبیند.

وی افزود: حماسه عاشورایی ۹ دی ۸۸ همچنان زنده بوده و هر سال نسبت به سال قبل، پر رونق تر و پر شورتر برگزار میشود چرا که نماد بیعت با رهبری و ولایت تلقی می شود.

رئیس دانشگاه آزاد درخصوص برگزاری مراسمات تفرقه انگیز و پخش کلیپ های فتنه در داخل دانشگاه گفت: از طرف دانشگاه تذکرات متعددی برای عدم پخش چنین کلیپ هایی داده شده بود اما  به علت لجبازی مجریان برنامه بازهم چنین خطاهایی صورت گرفت.

وی افزود: البته تشکل های دانشجویی آزادانه می توانند بدنبال حقایق بوده و در فضای علمی و صمیمی آزاد اندیشی کنند ولی با تجاربی که امسال آموختیم، نباید در آینده بدنبال تفرقه و شبهه افکنی اذهان عمومی باشیم.

رضایی اظهار داشت: مسئولیت افرادی که برای سخنرانی دعوت میشوند، به عهده تشکل ها می باشد، اما حضور افراد مسئله دار و تفرقه افکن در دانشگاهها و پخش کلیپ های فتنه نابخشودنی بوده و قطعا از این به بعد با برنامه ریزی صحیحی نظارت را بر افراد دعوت شده بیشتر خواهیم کرد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *