سراسری 10 دی 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

کاهش تعرفه “تخت همراه در بیمارستان‌های دولتی”/ آیین‌نامه اجرایی قانون تعیین تکلیف استخدامی مربیان حق‌التدریس فنی و حرفه‌ای تصویب شد

اوای ورزقان:کاهش تعرفه "تخت همراه در بیمارستان‌های دولتی"/ آیین‌نامه اجرایی قانون تعیین تکلیف استخدامی مربیان حق‌التدریس فنی و حرفه‌ای تصویب شد

به گزارش آوای ورزقان ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیأت وزیران در جلسه روز (چهارشنبه۱۰ دی)  به پیشنهاد شورای عالی بیمه سلامت، با کاهش تعرفه همراه بیماران مراکز دولتی در سال ۱۳۹۳ مطابق تعرفه سال ۱۳۹۲ موافقت کرد.

به موجب این مصوبه، تعرفه تخت همراه در بیمارستان‌های درجه یک از ۳۸۷ هزار ریال به ۲۱۰ هزار ریال، درجه دو از ۳۱۰ هزار ریال به ۱۶۷ هزار ریال، درجه سه از ۲۳۳ هزار ریال به ۱۲۵ هزار ریال و درجه چهار از ۱۵۵ هزار ریال به ۸۴ هزار ریال کاهش یافته است.

هیأت وزیران همچنین در این جلسه که به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری برگزار شد، آیین‌نامه اجرایی قانون تعیین تکلیف استخدامی مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به رسمی و پیمانی را به تصویب رساند.

در این تصویب‌نامه چگونگی تغییر وضعیت استخدامی به رسمی و پیمانی تعداد ۴۷۷۶ نفر از مربیان حق‌التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تعیین شده است.

همچنین هیات دولت به منظور حفاظت از منابع ملی شده و اراضی دولتی واقع در حریم شهرها، شهرک‌ها، شهرهای جدید و ممانعت از تجاوز به عرصه‌های مذکور، توسعه فضای سبز اعم از زراعت چوب، جنگل‌کاری، آبخیزداری، پارک‌های جنگلی و درختکاری در حریم شهرها و همچنین توسعه بهره‌برداری‌های همگن فعالیت‌هایی نظیر طبیعت‌گردی، کشت گیاهان دارویی و صنعتی در حریم شهرها، آیین‌نامه‌ای را به تصویب رساند.

لازم به ذکر است، این آیین‌نامه، با حفظ مالکیت دولت بر این اراضی، حق بهره‌برداری و یا حق انتفاع از عرصه‌های مذکور را در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار داد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *