سراسری 10 دی 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ممنوعیت تبلیغات رسانه‌‌ای برای شرکت‌های «پدیده شاندیز»، «تبرک» و «پردیسبان»

آوای ورزقان:ممنوعیت تبلیغات رسانه‌‌ای برای شرکت‌های «پدیده شاندیز»، «تبرک» و «پردیسبان»
به گزارش آوای ورزقان“سید مرتضی بختیاری” معاون امنیتی، سیاسی دادستان کل کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اقدام پدیده شاندیز در انتشار اوراق مشارکت از طریق سایت این شرکت و خارج از چارچوب سازمان‌های بورس و فرابورس، گفت: با توجه به درخواست دادستان عمومی و انقلاب مشهد مقدس از دادستان کل کشور در رابطه با تخلفات مالی صورت گرفته در شرکت های پدیده شاندیز، تبرک و پردیسبان، هر گونه آگهی تبلیغاتی و تجاری در مورد این شرکت‌ها منع شدند و این دستورالعمل طی نامه کتبی به ریاست سازمان صدا وسیما، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر مسکن، راه و شهرسازی اعلام خواهد شد.
وی ادامه داد: پرونده قضایی این شرکت در شعبه ۹۰۴ بازپرسی دادسرای انقلاب اسلامی مشهد در حال بررسی است و طبق دستور دادستان کل کشور؛ صدا و سیما، رسانه های نوشتاری، دیداری و گفتاری، شهرداری ها، فرودگاه ها، راه آهن و تمام معابر از انتشار و تبیلیغ در این زمینه ممنوع هستند.

معاون امنیتی سیاسی دادستان کل کشور ادامه داد: تا اطلاع ثانوی و تعیین تکلیف پرونده قضایی هر گونه تبلیغات و انتشار آگهی تجاری در مورد شرکت های مذکور ممنوع است.

گفتنی است؛ دادستان عمومی و انقلاب مشهد روز گذشته اقدام به پلمپ دفاتر فروش سهام پدیده شاندیز کرد، همچنین صبح امروز، به دنبال فعالیت دفتر نمایندگی موسسه پشتیبانی پدیده شاندیز در قزوین و مبادرت این دفتر به ارائه و فروش سهام در قزوین با دستور مستقیم حجت‌الاسلام والمسلمین«صادقی نیارکی» تا اطلاع ثانوی از فعالیت موسسه مذکور جلوگیری به عمل آمد.

شایان ذکر است؛ دادستان کل کشور به عنوان مدعی‌العموم در گستره کشوری می‌تواند در مواردی که هر فعل یا ترک فعلی در عرصه ملی، جامعه را متضرر ساخته، به طرفیت و به نیابت از جامعه از دادستانی‌هایی که شأنیت و صلاحیت علمیاتی دارند، بخواهد به تعقیب عاملان مذبور مبادرت کنند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *