استانی 02 بهمن 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

کسی با برجام، به فکر دوستی و شراکت با آمریکا نباشد، برای برجام هزینه داده ایم /باید احترام شورای نگهبان حفظ شودکه خصومت آمریکا تمام شدنی نیست.

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، آیت الله محسن مجتهد شبستری امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز که در مصلی اعظم حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد، با تاکید بر لزوم اجرای اقتصاد مقاومتی برای جلوگیری از واردات بی رویه، به خصوص از چین و کره و ترکیه اظهار کرد: سیاست های اقتصاد مقاومتی باید در کشور در قالب شعار نباشد و عملیاتی شود.

وی با اشاره به نامه ی امام علی به مالک اشتر، تصریح کرد: رهبری در برخورد با آمریکا این مسایل و متون دینی را رعایت میکنند.

امام جمعه تبریز  با بیان اینکه برجام، مفت و مجانی حاصل نشده، ایران هزینه هایی در مقابل آن پرداخت کرده، اعلام کرد: کسی با برجام، به فکر دوستی و شراکت با آمریکا نباشد چرا که خصومت آمریکا تمام شدنی نیست.

آیت الله شبستری افزود: اکنون که تحریم های جدید را علیه ایران تحمیل کرده اند، قطعا ملت و دولت و رهبری متفق القول هستند که با تولید انواع موشک بالستیک، به یاوه گویی های آمریکا جواب میدهند.

وی با اشاره به اینکه کشورهای غربی خود سلاح و موشک تولید می کنند، صادر میکنند، تاکید کرد: این کشورها حق دخالت و فوضولی در امور جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه این روز ها شورای نگهبان بیشتر تحت الاشعاع قرار گرفته است، گفت:  زمان امام (ره) هم  به شورای نگهبان اهانت میکردند، باید احترام شورای نگهبان حفظ و قانون باید رعایت شود.

وی در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زمانی که به کاندیدی صلاحیت داده نمی شود، نشان دهنده ی مطلق بودن خوب بودن وی نیست، به این معنی است که این فرد برای مجلس مناسب نیست و شرایطش محرز نشده است.

وی با انتقاد از برخی کاندید های رد صلاحیت شده گفت : کسانی با اظهارات و پخش برخی صحبت ها باعث ایجاد تفرقه و نفاق بین مردم نشوند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *