استانی 03 بهمن 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

توان موشکی ایران قابل مذاکره نیست/ تقویت بنیه دفاعی کشور ربطی به بیگانگان ندارد

به گزارش آوای ورزقان، جواد جهانگیرزاده در گفت‌وگو با آناج با اشاره به وضع تحریم‌های موشکی علیه ایران توسط آمریکا و طرح آن در شورای امنیت، اظهار داشت: تقویت بنیه دفاعی ایران یک مسئله داخلی است و ربطی به بیگانگان ندارد.

وی ادامه داد: غرب از قدرت روزافزون ایران در منطقه وحشت زده شده و برای ایجاد محدودیت، موشک‌های بالستیک را بهانه قرار داده است. چطور شده که موشک‌های آمریکا و اسرائیل با وجود اینکه قابلیت حمل کلاهک اتمی را نیز دارند برای جامعه جهانی تهدید نیست اما موشک‌های ایران خطرناک است؟

عضو فراکسیون رهروان ولایت با بیان اینکه صنعت دفاعی ایران قابل مذاکره نیست، ابراز کرد: هیچ یک از کشورهای دنیا حق ندارند برای ما تعیین تکلیف کنند و اظهارات مقامات آمریکا به منزله دخالت در امور داخلی ایران است.

وی افزود: ایران اسلامی اهل تجاوز به هیچ کشوری نیست اما جواب کوبنده‌ای به دشمنان در دفاع از حریم خود می‌دهد، کشوری که ناقض حقوق بشر است و به کشورهای متعددی تجاوز کرده امروز از افزایش برد موشک‌های ایران ابراز نگرانی می‌کند.

این نماینده مجلس با تاکید بر لزوم افزایش کیفی و کمی تجهیزات دفاعی کشور، اذعان داشت: مسئله موشکی با مباحث هسته‌ای تفاوت‌هایی دارد و در این باره ما هیچ معامله‌ای با غرب نخواهیم داشت؛ البته مسئولین کشوری نیز در خصوص مسایل دفاعی اتفاق نظر دارند.

وی در پایان، اضافه کرد: ما بُرد موشک‌های خود را با توجه به عمق تهدیدها افزایش می‌دهیم و مجلس نیز با تمام توان از توسعه‌ی صنعت دفاعی حمایت خواهد کرد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *