اسلایدر 04 بهمن 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

نماینده‌ ورزقان باید در حد و قواره‌های نامش‌ باشد

آوای ورزقان: نماینده‌ ورزقان باید در حد و قواره‌های نامش‌ باشد

به گزارش پایگاه خبری آوای ورزقان، بانزدیک شدن به ایام انتخابات و فاصله یک ماه تا انتخابات ۷ اسفند و خلق حماسه ای دیگر از سوی ملت بصیر ایران اسلامی شاهد برخی تحرکات از سوی کاندیداهای نمایندگی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستیم تحرکاتی که رنگ و بوی تبلیغات می دهند.

تبلیغات زود هنگام انتخاباتی مطابق با قانون اساسی جمهوری اسلامی تخلف محسوب می شود ولی متأسفانه افرادی که قصد کاندیدا شدن در انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند و وظیفه اصلی‌شان قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون است بدون توجه به قانون، تبلیغات زود هنگام انتخاباتی را از ماه ها قبل شروع کرده اند.

در این بین هرکدام از کاندیداها با راه های مختلف نظیر تبلیغات در شبکه های اجتماعی، چاپ بروشور و زندگی نامه، شرکت در مجالس ترحیم، حضور در برنامه های همگانی و راه اندازی اتاق های فکر شبانه سعی در معرفی و موجه جلوه دادن خود به مردم دارند.

شهرستان ورزقان در طول سال های گذشته همواره عقب ماندگی‌ها را تجربه کرده که پایین بودن درآمد سرانه مردم منطقه یکی از مهمترین آن هاست، نماینده منتخب مردم ورزقان و خاروانا در مجلس باید تلاش‌های خود را برای جبران عقب ماندگی موجود با توجه به استعداد و توانمندی شهرستان در زمینه‌های معدنی، گردشگری، تجاری،‌ صنعتی و کشاورزی مضاعف نماید.

شهرستان ورزقان به لحاظ برخورداری از منابع خدادادی و طبیعی از شرایط ویژه ای برخوردار است و در واقع این شهرستان توان بالقوه‌ای دارد که تا کنون عواید این منابع بالقوه، نصیب مردم شهرستان نشده است. جدای از این منابع، شهرستان ورزقان زادگاه بزرگانی چون علامه جعفری(فیلسوف شرق) و ستارخان(سردار ملی) و ده ها شخصیت بزرگ و ملی است که نشان از اهمیت بالای این منطقه دارد و نماینده ای را می طلبد که در شأن مردم منطقه باشد.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی باید کسی باشد که درد آحاد مردم منطقه و مشکلات زندگی آنان را از نزدیک درک کرده باشد و بتواند در فضای سیاست زده شهرستان با برنامه ریزی حرکت کند، صلاح ملت را بر منافع خود ترجیح دهد، از توان بالای معدنی شهرستان و موقعیت جغرافیایی خاص آن برای توسعه شهرستان بهره ببرد، بتواند در شأن و شوکتی را که بزرگانی چون علامه جعفری و ستارخان برای ورزقان کسب کرده‌اند را حفظ نماید و در نهایت به معنای واقعی کلمه نماینده ملت باشد.

لذا مردم شهرستان ورزقان برای توسعه، بهبود وضع زندگی و رسیدن به جایگاهی در حد اندازه های ورزقان و توانمندی های آن می بایست در انتخابات پیشرو با انتخاب آگاهانه خود شخصی را روانه مجلس نمایند که بتواند شهرستان ورزقان را در مسیر توسعه قرار دهد.

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *