استانی 10 دی 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

امیدوارم با پیروزی در دو بازی آینده قهرمان نیم‌فصل شویم/ درخواستم از رسانه‌ها توجه بیشتر به رشته والیبال نشسته است

آوای ورزقان:امیدوارم با پیروزی در دو بازی آینده قهرمان نیم‌فصل شویم/ درخواستم از رسانه‌ها توجه بیشتر به رشته والیبال نشسته است

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، تیم والیبال نشسته گسترش فولاد تبریز همواره یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر والیبال نشسته بوده است و در اکثر دوره‌های برگزاری این رقابت‌ها روی سکو قرار گرفته و عناوین زیادی را نیز کسب کرده است.

این تیم امسال نیز از ۶ بازی خود ۶ پیروزی به دست آورده و با یک بازی کمتر نسبت به تیم ثامن الحجج سبزوار در مکان دوم لیگ برتر قرار گفته است. برای اطلاع از آخرین وضعیت تیم والیبال نشسته گسترش فولاد تبریز گفت‌وگوی کوتاهی با “فرید صائبی” سرمربی این تیم انجام داده‌ایم که در ادامه در پیش رو دارید:

در مورد باشگاه گسترش فولاد تبریز و وضعیت تیم والیبال نشسته این تیم توضیحات کوتاهی بفرمایید؟

تیم والیبال نشسته گسترش فولاد تبریز یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین تیم‌های لیگ برتر کشورمان است. این تیم همواره جزو مدعیان قهرمانی بوده است و توانسته است سهم بسزایی در معرفی بازیکن به تیم ملی کشورمان داشته باشد.

خوشبختانه باشگاه گسترش فولاد نیز از مدیران خوبی برخوردار است که توجه زیادی به این رشته دارند و از این تیم همیشه حمایت کرده و در سطح بالایی بر عملکرد این تیم نظارت می‌کنند.

من نیز که مدت زمان زیادی است هدایت این تیم را بر عهده دارم، همواره مورد حمایت این مدیران قرار گرفته‌ام که این موجب شده است به خوبی روی تیم تمرکز کنیم و ثمره آن را نیز می‎‌بینید.

در خصوص بازی روز جمعه با شهرداری ارومیه چه نظری دارید؟

شهرداری ارومیه تیمی است که امسال برای اولین بار در لیگ برتر شرکت کرده است. تیم جوان و خوبی را روانه مسابقات کرده است که از بازیکنان مطرحی چون رضا پیدایش و ناصر حسن پور در ترکیب خود بهره‌مند است. حسن پور از بازیکنان باسابقه و بومی ارومیه است که در تیم ملی نیز حضور داشته است. علاوه بر این بازیکنان این تیم از بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای استفاده می‌کند که توانسته‌اند نتایج خوبی نیز در اولین فصل حضورشان کسب کنند.

بااین اوصاف بازی سختی پیش رو داریم ولی با توجه به اینکه پس از این دیدار باید با ثامن الحجج روبرو شویم باید در این بازی به پیروزی برسیم تا مقدمه‌ای خوب برای دیدار فینال گونه با ثامن الحجج باشد.

دیدار فینال گونه با ثامن الحجج را چطور می‌بینید؟

دو تیم گسترش فولاد و ثامن الحجج رقبای دیرینه‌ای برای هم هستند. هر دو تیم از بازیکنان ملی پوش فراوانی نیز برخوردارند که این موضوع بر جذابیت این دیدار نیز می‌افزاید.

در ترکیب تیم ما ملی پوشانی چون صادق بیگدلی، سعید ابراهیمی و جلیل ایمری (پاسور و کاپیتان تیم ملی) حضور دارند که از بهترین‌های جهان در رشته والیبال نشسته هستند و در کنار آن‌ها بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای داریم که بازی به بازی بهتر شده و پیشرفت می‌کنند.

بازی با رقیب دیرینه همیشه سخت و از حساسیت بالایی برخوردار است ولی تلاش‌مان این است که هر دو بازی باقی مانده را که در تبریز برگزار خواهد شد، با پیروزی به پایان برسانیم تا در پایان نیم فصل عنوان قهرمانی را از آنِ خود کنیم.

گسترش فولاد با اینکه در لیگ برتر همیشه جزو مدعیان قهرمانی بوده است اما در گام‌های آخر کم آورده و در نهایت نائب قهرمان شده است. علت را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

بازی‌های لیگ برتر همیشه نزدیک بوده است و ما متاسفانه با امتیازات نزدیک و کمتری نائب قهرمان شده‌ایم و این هم به این دلیل است که تیم ثامن الحجج حدود ۷۰ درصد از بازیکنان تیم ملی را در اختیار دارد و به طبع داشتن این تعداد نفرات از تیمی که قهرمان جهان و پارالمپیک است برای هر تیمی یک امتیاز بزرگ است که این مسئله موجب شده است تا این تیم همواره عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

البته باید بگویم که با توجه به اینکه علی کشفیا سرپرست تیم گسترش فولاد تبریز در کنار تیم ما هستند، همیشه با مدیریت خوب وی بوده است که توانسته‌ایم با این بازیکنان جوان با تیمی چون ثامن الحجج و ذوب آهن رقابت کنیم و به نظرم کسب عنوان نائب قهرمانی نیز با این بضاعت، نتیجه خوبی برای تیم ما تلقی می‌شود.

با این حال امسال امیدواریم که از تجربیات سال‌های گذشته به خوبی استفاده کنیم و در نهایت با سنت شکنی یک قهرمانی را برای شهر تبریز به ارمغان بیاوریم هر چند که با حضور تیم ثامن کار خیلی سختی داریم اما ناامید نیستیم.

صحبت پایانی …

به شخصه از جراید و رسانه‌ها خواهش می‌کنم که به این رشته توجه کنند. رشته والیبال نشسته جزو بهترین رشته‌های ورزش‌ جانبازان و معلولین است و با ورزش‌های سالم هم رقابت خوبی دارد. البته تیم‌های خوبی هم در رشته والیبال نشسته داریم که باید رسانه‌ها آن‌ها را نیز مورد حمابت خود قرار دهند تا همواره بتوانیم لیگی پویا و در حد تیم ملی کشورمان داشته باشیم.

همچنین جا دارد از مسئولان باشگاه گسترش فولاد و بالاخص مدیرعامل آن بخاطر توجه به این رشته و حمایت از آن تشکر کنم و امیدوارم که با عملکرد خوب خود بتوانیم گوشه‌ای از زحمات این عزیزان را جبران کنیم.

 

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *