بازنشری 10 بهمن 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

توقف دوباره تراکتور در ایستگاه راه آهن/ شاگردان قلعه نویی ناامیدکننده شروع کردند

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، در ادامه هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال امروز جمعه تیم‌های راه آهن یزدان و تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی بدون گل انجامید تا هر دو تیم با یک امتیاز نیم فصل دوم را آغاز کنند.

این دیدار دو نیمه کاملا متفاوت داشت. در نیمه نخست بازی بیشتر در میانه میدان و بصورت فیزیکی دنبال می‌شد و بازیکنان دو تیم احتیاط را در دستور کار خود قرار داده بودند اما برخلاف این نیمه در ۴۵ دقیقه دوم، بازی سرعتی و جاندار در جریان بود و موقعیت‌های زیادی نیز به دست آمد اما بی دقتی مهاجمان و البته هوشیاری مدافعان و گلرهای دو تیم مانع از شکستن قفل دروازه‌ها شد.

در این بین تعویض‌های دو تیم نیز در کسب نتیجه مناسب و برتری در این بازی بی‌تاثیر بود و نتوانست از تساوی بدون گل جلوگیری کند. همچنین تیم تراکتورسازی که از حضور تماشاگرانش نیز بهره می‌برد، از این امتیاز استفاده نکرد.

البته با توجه به تغییرات فراوان دو تیم در نیم فصل، ناهماهنگی بین بازیکنان مخصوصا در تیم تراکتورسازی بسیار مشهود بود و این امر در حملات ناموفق هر دو تیم کاملا تاثیرگذار بود.

از مهمترین موقعیت‌های این بازی می‌توان به سانتر خطرناک مهدی زاده بازیکن راه آهن اشاره کرد که توسط اخباری از زیر طاق دروازه راهی کرنر شد. شوت خطرناک رفیعی و عشوری نیز دیگر صحنه‌های خطرناک این بازی بودند که ضربه رفیعی توسط فروزان در دو مرحله مهار شد و دیگر شوت نیز به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

با این نتیجه، تراکتورسازی ۲۷ امتیازی شده و با باقی ماندن در رده هفتم، فرصت حضور در جمع مدعیان را از دست داد. راه آهن نیز شمار امتیازاتش را به عدد ۱۳ افزایش داده و بدون تغییر در مکان چهاردهم قرار گرفت.

سعید بخشی زاده داور این دیدار بود که در طول بازی ۳ بار دست به جیب شده و به میلاد ابطحی و مهرداد محمدی از راه‌آهن و سینا عشوری از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد.

دیدار رفت تیم‌های تراکتورسازی و راه آهن نیز که در هفته سوم رقابت‌ها در تبریز برگزار شد، با تقسیم امتیازات و نتیجه یک بر یک به پایان رسیده بود.

راه آهن یزدان: محسن فروزان، میلاد ابطحی، ابراهیم کریمی، علی فاطمی (حسین خیری)، فرشاد فرجی، سیداحمد مهدی زاده، مهرداد محمدی، حامد زمانی، مهدی حنفی (فرزاد آشوبی)، بهادر عبدی و  آنتونوس سولومو (محمد عباس زاده).

سرمربی: مهدی تارتار

تراکتورسازی تبریز: محمدرضا اخباری، شجاع خلیل زاده، کارلوس کاردوسو، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، مهدی کیانی، بختیار رحمانی، سروش رفیعی (ایوب کلانتری)، اگوستو سزار (آلویس نانگ)، فرزاد حاتمی (سینا عشوری) و مهدی شریفی.

سرمربی: امیر قلعه نویی

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *