اسلایدر 12 بهمن 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

برنامه دولت در اقتصاد باید کاهش وابستگی‌ها باشد

آوای ورزقان: برنامه دولت در اقتصاد باید کاهش وابستگی‌ها باشد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای ورزقان، اعضای شورای اداری شهرستان ورزقان پیش از ظهر امروز دوشنبه به مناسبت اولین روز دهه مبارک فجر با حجت الاسلام مسعود مهدوی امام جمعه ورزقان دیدار نمودند.

امام جمعه ورزقان در این دیدار اظهار داشت: امام خمینی(ره)خط و مسیر فکری حکومت اسلامی را در همان ابتدای انقلاب بر همگان روشن ساختند و آن چیزی نبود جز احیای اسلام ناب محمدی(ص) و نفی اسلام آمریکایی.

وی ادامه داد: آل سعود با همه جنایات خود علیه شیعیان نمونه بارز اسلام آمریکایی و جمهوری اسلامی مهمترین پشتیبان مظلومان جهان نمونه بارز اسلام ناب محمدی است.

حجت الاسلام مسعود مهدوی با اشاره به هشدارهای اخیر رهبری مبنی بر نفوذ اظهار داشت: این هشدارها برای جلوگیری از وابستگی جمهوری اسلامی به غیر به ویژه مستکبران است چرا که در صورت وابستگی انقلاب و فجر کنونی به شکست می انجامد.

وی با اشاره به اینکه مردم پشتوانه انقلاب‌اند و خدمت به مردم از اهداف امام(ره) بود، خاطر نشان کرد: در زمینه مسائل اقتصادی مشکلاتی داریم ولی دولت می بایست شرایطی را فراهم آورد که روز به روز از میزان وابستگی‌‎ها کاسته شود.

امام جمعه ورزقان با تاکید بر وحدت ملی کلیه جریانات سیاسی و جلوگیری از دامن زدن اختلافات توسط احزاب و اشخاص، تصریح کرد: در بدو انقلاب نیز اختلافاتی بین احزاب وجود داشت که در نهایت امام  راحل مرجع رسیدگی به اختلافات بودند همانگونه که اکنون مقام معظم رهبری مرجع رسیدگی به اختلافات می باشند.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به انتخابات پیشرو از کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی خواست از توهین و تخریب یکدیگر دست برداشته و زمینه ساز اختلافات نشوند.

فرماندار ورزقان نیز در این دیدار اظهار داشت: مسئولین ادارات قطعاً از توصیه ها و رهنمودهای امام جمعه محترم در جهت بهبود امور استفاده خواهند نمود.

 

DSCF2896 DSCF2897 DSCF2898

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *