اسلایدر 16 بهمن 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

آنانی که شورای نگهبان را قبول ندارند در واقع با نظام مشکل دارند/خرید و فروش رأی حرام است

آوای ورزقان: آنانی که شورای نگهبان را قبول ندارند در واقع با نظام مشکل دارند/خرید و فروش رأی حرام است

به گزارش پایگاه خبری آوای ورزقان، حجت الاسلام مسعود مهدوی امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان ورزقان با اشاره به ۱۹ بهمن ماه، روز نیروی هوایی و سالروز بیعت پرسنل نیروی هوای کشور با امام خمینی(ره) اظهار داشت: امنیت کنونی کشور در سایه تلاش نیروهای نظامی کشور اعم از ارتش، نیروی انتظامی و سپاه است.

وی با تاکید بر اعتقاد قلبی ملت ایران به ائمه(ع)، ولایت فقیه و مراجع تقلید اظهار داشت: در جریان قرار داد تالبوت ملت ایران با فتوای میرزای شیرازی خرید و مصرف تنباکو را تحریم کردند که منجر به لغو قرار داد تالبوت شد و این نشان از اعتقاد قلبی ملت به ائمه(ع) و مراجع دارد.

خطیب نماز جمعه ورزقان پیروزی انقلاب اسلامی در اوضاع سال ۵۷ را لطف خداوند برشمرد و خاطر نشان کرد: از ابتدای انقلاب دشمنان نظام اسلامی محدودیت های گوناگونی را بر علیه جمهوری اسلامی اعمال کردند که در سایه الطاف خداوندی، توجهات حضرت ولی عصر(عج) و هدایت های امام راحل و مقام معظم رهبری اکنون نظام با اقتدار در مقابل تمام دنیای کفر ایستاده است.

وی تصریح کرد: کاندیداهای هر دو مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی باید تابع قانون باشند با توجه به اینکه امروز نتیجه بررسی صلاحیت ها کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان اعلام می شود.

امام جمعه ورزقان افزود: عده ای صلاحیت شورای نگهبان را زیر سئوال می برند چون افراد مورد نظر آنان نتوانسته اند صلاحیت های لازم را کسب نمایند.

وی با تاکید بر برگزاری انتخابات سالم و حضور حداکثری انتخابات مردم پای صندوق های رأی گفت: خرید و فروش رأی حرام است و کاندیدای که از این طریق به مجلس راه یابد قطعاً شکست خورده نهایی است.

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *