اسلایدر 21 بهمن 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح دو وظیفه مردم در قبال انتخابات

آوای ورزقان: حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح دو وظیفه مردم در قبال انتخابات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آوای ورزقان، اسمعلی محمدی صبح امروز در یادواره شهدای دانش آموز و شهدای شهر ورزقان با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی در تمامی زمینه ها اظهار داشت: علی رغم تمامی تحریم ها جمهوری اسلامی درسال های اخیر در توسعه اقتصادی جز ۱۰ کشور برتر جهان بوده است.
وی با تاکید بر اینکه شکل گیری انقلاب اسلامی و تداوم آن حاصل خون شهدا و هدایت‌های امام خمینی(ره) و امام خامنه ای مدضله العالی است، تصریح کرد: وظیفه امروز ما حفظ استقلال و اقتدار جمهوری اسلامی است.
این پیشکسوت جهاد و شهادت هر دو انتخابات پیش رو به ویژه انتخابات خبرگان رهبری را بسیار مهم بر شمرد و گفت: از آنجایی که خبرگان رهبری می بایست در شرایط حساس در انتخاب رهبری به خوبی عمل نمایند به مانند انچه که بعد از رحلت امام خمینی(ره) با انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر کشور نشان داده و جواب دندان شکنی به دشمنان نظام دادند.
وی ادامه داد وظیفه ملت در قبال انتخابات، ابتدا حضور در پای صندوق های رأی و سپس انتخاب افراد شایسته و با بصیرتی برای نمایندگی هر دو مجلس خبرگان و شورای اسلامی است.
فرمانده سابق سپاه ناحیه اهر خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم انقلاب اسلامی را به صاحب اصلی و حقیقی آن تحوبل دهیم باید وحدت خود را حفظ کرده و پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *