بازنشری 22 بهمن 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

از حضور سردار سلیمانی تا شرکت تفنگداران آمریکایی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش آوای ورزقان به نقل از باشگاه خبرنگاران، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه در حالی از ساعت ۹ صبح امروز در سراسر کشور برگزار شد که همه برای پیروزی یک انقلاب و دستاوردهای آن به میدان آمدند.
هر کس با هر حرفی بر دلش و پیام بدست در این مسیر قدم برمی‌دارد و فرقی نمی‌کند که از کدام طبقه یا گرایش است اما چیزی که تا چشم کار می‌کند دیده می‌شود این است که همه آمده بودند!
تاریخ ثابت کرده که ملت ایران در هر کجا که حضور داشته بینش سیاسی خود را به رخ جهان کشیده است، نمونه این بینش سیاسی را امروز می‌توان در پلاکاردهایی چون؛ “ملت و دولت، همدلی و هم زبانی”، “مرگ بر آمریکا”، “حضور در انتخابات آگاهی و‌ بصیرت است”، “با دشمن پیمانی مبند که قابل تفسیر باشد”، “هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید”، “سلام بر فلسطین”، “گوش به فرمان رهبریم”، “کسی را انتخاب کنید که کشور را به دشمن نفروشد”. مشاهده کرد.
خیابان‌های تهران از صبح امروز پذیرای مردمی است که همراه با رهبر معظم انقلابشان فریاد “من انقلابی‌ام” را سر می‌دهند.
از ساعات اولیه صبح دوباره عطر همدلی و همزبانی در کوچه‌ پس‌ کوچه‌های شهرمان پیچید و مردم با لبهای خندان و بعضا پرچم به دست کم کم خود را به مسیرهای دهگانه می‌رسانند و به سیل عظیم جمعیت اضافه می‌شوند.
در گوشه گوشه خیابان‌های منتهی به میدان آزادی نوا و آهنگهای ملی و وطنی نواخته شد.
آهنگ‌های چون “وطنم” سالار عقیلی ٬ “الله الله” ٬”مرگ بر آمریکا ” حامد زمانی، “دیو چو بیرون رود، فرشته درآید »٬ از تقاطع توحید تا تقاطع جیحون٬ خیابان آزادی را آهنگین کرده‌اند.
سردار قاسم سلیمانی از جمله شخصیت‌های مورد توجه حاضر در جمع راهپیمایان مراسم ۲۲ بهمن بود که در اولین لحظات با حضور در خیابان انقلاب به راهپیمایان پیوست.
از حضور سردار سلیمانی تا شرکت تفنگداران متجاوز آمریکایی در راهپیمایی 22 بهمن
همزمان با آغاز زمان قانونی تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری، پوسترهایی از برخی کاندیداهای این انتخابات در طول مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن پخش شده است.
“موشک بالستیک عماد” در خیابان آزادی و در مسیر عبور راهپیمایان روز ۲۲ بهمن قرار داده شده است. در کنار این موشک تصاویری از شهید تهرانی مقدم و مراحل ساخت و نمایش آن نیز به نمایش گذاشته شده است. استقرار موشک عماد مورد استقبال راهپیمایان قرار گرفته و جمع زیادی از مردم با آن عکس یادگاری می‌گیرند.
از حضور سردار سلیمانی تا شرکت تفنگداران متجاوز آمریکایی در راهپیمایی 22 بهمن
تفنگداران متجاوز آمریکایی به راهپیمایی ۲۲ بهمن آمدند، در حاشیه راهیپیمایی  امروز و در حوالی میدان انقلاب برخی جوانان تهرانی با پوشیدن لباس‌های تفنگداران آمریکایی و نشستن بر کف یک قایق، صحنه دستگیری متجاوزان آمریکایی را بازسازی کردند.
گفتنی است بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ خبرنگار،‌ عکاس و تصویربردار مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن را پوشش می‌دهند. ۲ هزار خبرنگار، عکاس و عوامل تصویربرداری داخلی و ۲۸۰ خبرنگار خارجی در تهران و ۳ هزار خبرنگار، عکاس و عوامل تصویربرداری خارجی در شهرستان‌ها حضور دارند.
از حضور سردار سلیمانی تا شرکت تفنگداران متجاوز آمریکایی در راهپیمایی 22 بهمن
به راستی که دشمنان باید بدانند همه این حضور در کنار تمام پیام‌هایش پیام مهمی را انتقال می‌دهد که ملت ایران از کودک تا پیر در مقابل دشمنان یک سربازند و این نظام بدون شک به نظام منجی عالم وصل است و همه ما با حضورمان پیام آور این مطلب هستیم: “نصرمن‌الله و فتح القریب”.
این خبر در حال تکمیل است…
نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *