استانی 22 بهمن 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

آذربایجان سرزمین انسان‌های باغیرت است/ آموخته‌ایم در برابر استکبار جهانی قدرت سازی کنیم/ دستگیری تفنگداران متجاوز آمریکایی نمونه‌ای از گزینه‌های روی میز ایران بود

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، سردار حسین سلامی در جمع راهپیمایان مردم تبریز با اشاره به دستاوردهای انقلاب، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به ایران عزت، اقتدار و آزادی بخشید و توأم با آن ارزش های الهی بر جامعه حاکم شده و هویت مسلمانان شکوفا شد؛ در این راه پر فراز و نشیب شهیدان برای شخصیت بین اللملی ایران عزیز جان فدا کردند.

وی ادامه داد: تبریز نگین درخشان و پیشگام انقلاب اسلامی است؛ در ۲۹ بهمن مردم با پشتیبانی خود از انقلاب و آرمان های امام راحل فرهنگ استکبارستیزی را تکثیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار آذربایجان بعد از انقلاب نیز با حضور خود در صحنه های حساس نشان دادند زمان شناس و حامی انقلاب هستند، مردم تبریز در برابر فتنه مخرب و ویرانگر ایستادند و اجازه ندادند ارزش های انقلاب و نظام اسلامی پایمال شود. تبریز سرزمین انسان های باشرافت، بزرگ و با غیرت است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی ما با خیزش مردمی و امام، امپراطوری بزرگ جهان را شکست داد، یادآور شد: در زمان شاهنشاهی ایران به عنوان یکی از ستون های سیاست های نیکسون، با عربستان دو رکن مدافع منافع آمریکا تلقی می شد و این درحالی بود که سناریوهای دشمن در محو فرهنگ ایران اسلامی بود.

وی اضافه کرد: در دوران رژیم پهلوی، ایران را ده هزار مستشار آمریکایی در سیطره ی خود قرار داده بودند و همه ملت های مسلمان در آن دوران سیاه جهالت مدرن را سپری می کردند.

وی اذعان داشت: درحالی که دنیای اسلام تحت نفوذ بود، حضرت امام هویت مردم جهان اسلام را احیا کرد؛ دنیای اسلام از ۲۲ بهمن سال ۵۷ صاحب رهبری بزرگ شد که در اثر آن ملت ایران از تحقیر خارج شده و هویت دینی خود را بازیافت.

سردار سلامی با اعلام اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، جهان استکبار از غرب و شرق در یک واکنش جهانی سازمان یافته برای شکست دادن انقلاب اسلامی بسیج شدند، ابراز کرد: تصور جهان این بود که ایرانی ها توان مقابله در برابر دشمن را نخواهند داشت اما هواداران انقلاب اسلامی، این توطئه ها را در نطفه خفه کردند.

وی متذکر شد: امام، مردم و اسلام سه عنصر مستحکم در برابر دشمن بود؛ آموختیم که باید در برابر استکبار جهانی قدرت سازی کنیم و منطق ما در برابر دشمن مقاومت می باشد و همین امر موجب شده تا دشمنان از جنگ نظامی نا امید شوند.

وی بیان کرد: حصر اقتصادی هر کشوری را می شکند حتی آمریکا را این گونه محاصره میکردند، آمریکا هم متزلزل می شد اما به برکت مقاومت مردم، روح امام و مدیریت رهبری، ایران از دیوار بزرگ تحریم عبور کرد؛ پرواز ملت ایران آغاز شد و ما توانستیم به دنیای اتم نفوذ کنیم.

این فرمانده ارشد سپاه با ابراز تاسف از ترور دانشمندان هسته ای توسط غربی ها و دشمنان نظام اسلامی، گفت: صهیونیست ها برای متوقف کردن توان هسته ای ایران، دانشمندان جوان ما را ترور کردند اما ترور ۴ دانشمند ایرانی، مسیر علمی ایران را نتوانست سد کند.

وی افزود: امروز ایران اسلامی به قدری قدرتمند شده که دیگر می تواند از آسمان جهان را ببیند و توطئه ها را خنثی کند.

وی خاطرنشان کرد: تا قبل از انقلاب اسلامی، هر جا اسراییل به هر کشور عربی حمله می کرد آنها را شکست می داد اما رژیم صهیونیستی بعد از انقلاب ۴ شکست بزرگ را توسط پیروان انقلاب ما تجربه کرد؛ ما در سوریه‌ در مقابل اتحاد عربی و استکبار پیروز شدیم و امروز ایران احاطه گسترده در میدان سوریه دارد.

سردار سلامی با بیان اینکه ما یک ارتش قدرت مند متکی بر مردم و انقلاب در یمن، عراق و سوریه ساختیم، اظهار داشت: در سایر مناطق جهان در حال نفوذ انقلاب هستیم، استکبار میخواهد، بذر نا امیدی و بدبینی به تاریخ انقلاب اسلامی در بین جوانان بکارد اما مبارزه ما با جهان استکبار ادامه دارد و جوانان به هزاران گردان امام حسین متکی هستند.

وی عنوان کرد: جریان مواجهه با تفنگداران آمریکایی، نماد کوچکی از گزینه های روی میز ایران بود؛ به امید خدا  روز به روز امید و شور جوانان افزایش پیدا می کند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *