سراسری 12 دی 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

فتنه گران برای جمع کردن سفره نظام آمده بودند/ درایت رهبر انقلاب اسلامی فتنه را خنثی کرد/ برای انتخابات آینده هشدار می‌دهم

آوای ورزقان:فتنه گران برای جمع کردن سفره نظام آمده بودند/ درایت رهبر انقلاب اسلامی فتنه را خنثی کرد/ برای انتخابات آینده هشدار می‌دهم
به گزارش آوای ورزقان به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدرضا تقوی» پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران با اشاره به خسارت‌های فتنه گران بر کشور گفت: اولین خسارت آنها گذاشتن علامت سوال بر روی ۴۰میلیون رأی مردم بود  و خسارت دیگر کشیدن خط بطلان بر روی سیاست همبستگی با فلسطین و غزه بود که آمدند گفتند نه غزه! نه لبنان!

رئیس شورای سیاست گذاری نماز جمعه تهران در ادامه افزود: آنها به جای گفتن مرگ بر آمریکا که شعار اصلی بچه‌های انقلاب بود گفتند مرگ بر روسیه.

وی خسارت دیگر این جریان را حذف واژه اسلامی از “استقلال آزادی جمهوری اسلامی” خواند و تصریح کرد: به جای این شعار گفتند جمهوری ایرانی و واژه اسلام را حذف کردند.

حجت‌الاسلام تقوی خسارت دیگر را روزه خواری این جماعت در ماه مبارک رمضان برشمرد و تأکید کرد: به دست گرفتن بطری‌های آب و روزه‌خواری به این شکل در خیابان در حالی که مردم ما روزه دار بودند در زمان طاغوت هم سابقه نداشته است.

وی در راستای برشمردن سایر خسارت‌های این جریان بیان داشت: ۳۰ انسان کشته شدند، مسجد لولاگر را آتش زدند، چادر از سر زن‌های محجبه کشیدند و بر اصل ولایت فقیه تاختند.

رئیس شورای سیاست گذاری نماز جمعه افزود: بعد از این اتفاقات بود که نخست وزیر وقت اسرائیل گفت: اینها امید ما در تهران هستند و در مقابل مردم در نه دی به صحنه آمدند.

حجت‌الاسلام تقوی این ایام را به جهت توهین به ساحت مقدس ابا عبدالله الحسین(ع) ایام تلخ تاریخ انقلاب خواند و گفت: فتنه حرکتی در جهت مقابله با نظام اسلامی بود و  کسانی که فتنه را به اختلاف دو نامزد ریاست جمهوری تفسیر می‌کنند یا نا آگاه هستند یا می‌خواهند مسیر تاریخ را تغییر بدهند و در ذهنیت‌ها اثر بگذارند.

وی اظهار داشت: هر انقلابی با چنین جریان‌های فتنه انگیزی روبه رو است و در طول تاریخ هم این حوادث را می‌بینیم.

حجت‌الاسلام تقوی در بیان معنای فتنه گفت: هر جریان اجتماعی که بخواهد به صورت شیطنت آمیز از طریق آشوب و بلوا به وجود آید فتنه نام دارد و فتنه پدیده‌ای اجتماعی است و کار فردی را فتنه نمی‌گویند.

وی ویژگی دیگر فتنه را برخورداری از محتوای شیطانی خواند و تصریح کرد: فتنه با انگیزه شیطانی و از طریق به هم ریختن نظم موجود بوجود می‌آید.

تقوی در راستای برشمردن سایر ویژگی‌های فتنه اظهار داشت: لباس حق می‌پوشد و شبیه سازی می‌کند و ماهیت فتنه بعد از فتنه مشخص می‌شود.

رئیس شورای سیاست گذاری نماز جمعه با اشاره به اینکه بسیاری از فتنه‌ها یک سرشان در خارج و سر دیگرشان در داخل است، خاطر نشان کرد: فعال شدن عناصر قدرت طلب در چار چوب خواسته‌های دشمن از مؤلفه‌های فتنه است که با عبور از مرزهای قانونی و لشکرکشی خیابانی فتنه را شکل می‌دهند.

حجت‌الاسلام تقوی فتنه را دارای لایه‌های درونی و بیرونی خواند و گفت: ما معمولاً ظاهر فتنه را می‌بینیم وبه لایه‌های باطنی آن توجهی نمی‌کنیم.

وی افزود: لایه‌های ظاهری کسانی هستند که به کف خیابان می‌آیند و بر فرق بسیجی مظلوم می‌زنند و مخ او را بر روی زمین می‌ریزند و باطن فتنه کسانی هستند که به خیابان نمی‌آیند و در پشت صحنه هستند.

تقوی با تأکید بر اینکه لایه‌های درونی فتنه باید شناسایی شوند، اظهار داشت: محور اصلی فتنه کسانی هستند که مردم آنها را نمی شناسند و اگر بخواهیم در مورد آنها صحبت کنیم به راحتی انکار می‌کنند.

رئیس شورای سیاست گذاری نماز جمعه با اعلام هشدار نسبت به انتخابات آینده گفت: مردم باید هوشیار باشند زیرا برای فتنه ابتدا بسترسازی می شود و سپس به صورت جریان اجتماعی خودنمایی می‌کند.

تقوی در خصوص بسترهای فتنه بیان داشت: یک عده هستند که در فتنه نقش مستقیم ندارند ولی با سکوت خود به فتنه کمک می‌کنند و اینها خواص بی بصیرت هستند.

وی تأکید کرد: هر کس که در فتنه رد پایی دارد نباید در کارهای حاکمیتی مشغول شود و مردم همه جا باید مراقب فتنه گران باشند.

وی با بیان اینکه این انقلاب با خون شهدا به دست آمده تأکید کرد: مردم نباید اجازه دهند فتنه گران در دستگاه‌های کشور رخنه کنند و رسانه‌ها هم باید مراقب باشند.

حجت‌الاسلام تقوی تأکید کرد: باید مراقب باشیم که فتنه گران چهره عوض نکنند و درجایی دیگر لانه نکنند چون اینها برای جمع کردن سفره نظام آمده بودند و همیشه باید مسئله فتنه و فتنه گران را زنده نگه داریم.

رئیس شورای سیاست گذاری نماز جمعه با بیان اینکه در ۱۸ تیر ۷۸ هم چنین جریانی شروع شد، تأکید کرد: طراحی فتنه از آن موقع شروع شد و از فتنه ۷۸ تا ۸۸ برنامه ریزی شد و افرادی به آمریکا رفتند و با آنها ارتباط برقرار کردند.

حجت‌الاسلام در ادامه از مدیریت ویژه رهبری درخصوص فتنه نام برد و آن را بی نظیر خواند و گفت: مقام معظم رهبری چند ماه قبل از انتخابات هشدار دادند که دشمن را بشناسید و مبادا نامزدها با سخنان خود دشمن را به طمع اندازند.

وی سیاست رهبری در فتنه را جذب حداکثری و دفع حداقلی خواند و تصریح کرد: ایشان به نامزدها گفتند که وصایای امام را به یاد آورید زیرا که قانون فصل الخطاب است.

حجت‌الاسلام و المسلمین تقوی با یادآوری حادثه تلخ عاشورای ۸۸ گفت: وقتی به خیمه‌های ابا عبدالله(ع) توهین کردند با چشم خود دیدم که چگونه تهران به حرکت در آمد و مردم در ۹ دی ۸۸ با حمایتشان نظام اسلامی و اصل ولایت فقیه را امضا و انقلابیون دروغین را رسوا کردند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *