اخبار جهان 05 اسفند 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

شاعر همجنسگرای ایرانی خواستار پناهندگی در اسرائیل شد/ استقبال صهیونیستها

به گزارش آوای ورزقان به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص، “پیام فیلی،” شاعر همجنسگرای ایرانی که اواخر سال ۲۰۱۵ میلادی (آذر ۹۴)  با یک روادید گردشگری به اراضی اشغالی فلسطین سفر کرده بود، از تل آویو درخواست پناهندگی کرد.
وی پیش از سفر به تل آویو در ترکیه زندگی می کرد. “فیلی” برای مشاهده آخرین اثر خود به نام ” من سبز می شوم، میوه می دهم انجیر” به زبان عبری در تئاتر تل آویو به اراضی اشغالی فلسطین سفر کرده بود.
اما در حال حاضر و با نزدیک شدن به انقضای روادید سه ماهه اش، وی خواستار پناهندگی در اراضی اشغالی فلسطین شده است. وبسایت “البوابه” گزارش داد مقامات صهیونیست به احتمال زیاد از این درخواست او استقبال می کنند.
پیام فیلی از زمان جوانی به تل آویو علاقه مند بوده است. وی از زمان کودکی به تماشای فیلم هایی در خصوص هولوکاست و یادگیری تورات مشغول بود.
این شاعر همجنسگرا دسامبر سال گذشته میلادی (دی ۹۴) گفت: من عاشق تل آویو هستم. هرگز شیوه زندگی ام را تغییر نخواهم داد. حتی زمانی که در ایران بودم نیز همینطور زندگی کردم. هنوز باور نمی کنم اینجا هستم. دشمنی ایران با رژیم صهیونیستی روی من بی تأثیر است و زندگی من را تغییر نخواهد داد.
پیام فیلی بارها از رژیم صهیونیستی و صهیونیستهای اشغالگر به دلیل دفاع آنها از همجنسگرایان، حمایت کرده است.  وی نویسنده ۹ کتاب است که همه آنها آشکارا به بحث همجنسگرایی می پردازند.
“پیام فیلی” در ماه ژوئیه سال گذشته میلادی (۷ ماه پیش) در مصاحبه با وبسایت “ان آر جی” گفت بسیار دلش می خواهد به سرزمینهای اشغالی سفر کند. پس از این گزارش، وزیر فرهنگ رژیم صهیونیستی در نامه ای از وزیر داخلی این رژیم خواست با صدور روادید، مجوز سفر پیام فیلی را به تل آویو صادر کند. پیام فیلی که بارها همجنسگرا بودن خود را به شکل عمومی مطرح کرده بود، مورد حمایت رژیم صهیونیستی قرار گرفت.
نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *