استانی 09 اسفند 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دومین یادواره شهدای دانشجویی و مدافع حرم

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج،  جواد علی همتی، از برگزاری یادواره شهدای دانشجویی تبریز و مدافعان حرم استان آذربایجان شرقی توسط دفتر بسیج دانشجویی تبریز و با همکاری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تبریز خبر داد.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی تبریز با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور دانشجویی در اواخر اسفند ماه، افزود: هدف از برگزاری یادواره شهدا، آشنایی نسل جوان دانشجو، گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و قدردانی از خانواده شهدا می باشد؛ این دوره، علاوه بر شهدای دانشجویی دفاع مقدس، یاد شهدای مدافع حرم استان را نیز گرامی خواهیم داشت.

علی همتی ادامه داد: این یادواره توسط دفتر بسیج دانشجویی و با مساعدت و همکاری دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی تبریز، نهاد رهبری دانشگاه ها و معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه عاشورا برگزار خواهد شد و در حاشیه آن از دی ماه امسال، برنامه هایی همچون دیدار از خانواده های شهدای مدافع حرم، غبارروبی مزار شهدا، مسابقات فوتسال برادران، والیبال خواهران و دو دوره مسابقه کتابخوانی برگزار شده است.

گفتنی است، این یادواره فردا ۱۰ اسفند ماه، راس ساعت ۱۰ صبح با حضور مسئولین استانی، لشکری و دانشگاهی و با سخنرانی سردار اهوازیان در تالار معلم تبریز برگزار خواهد گردید و شرکت برای عموم آزاد خواهد بود.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *