استانی 13 دی 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اعضا برای جلسات شورا وقت نمی گذارند / عواملی می خواهند شورا را در محل موزه ابقا کنند

آوای ورزقان:اعضا برای جلسات شورا وقت نمی گذارند / عواملی می خواهند شورا را در محل موزه ابقا کنند

به گزارش آوای ورزقان؛ایران آهور در گفت و گو با تبریز بیدار، با اشاره به تعداد کم جلسات شورای شهر تبریز به نسبت سایر کلانشهر ها یاد آور شد: اعضا برای جلسات شورا وقت نمی گذارند؛ بنده چندین بار بر تشکیل جلسات فوق العاده تاکید کردم ولی با مخالفت روبرو شدم. به اعتقاد بنده اگر شخصی عضویت در شورا را قبول کرده، باید اولویت اولش عضو شورا بودن باشد؛ نباید اینگونه باشد که همزمان با شورا در مکان های متعددی مشغول به کار باشیم.

 

عضو شواری اسلامی شهر تبریز، نص صریح قانون را بر شروع به کار سازمان های شهرداری بعد از تصویب قانون خواند و یاد آور شد : هر سازمانی که قبل از تصویب اساسنامه شروع به کار کرده غیر قانونی عمل کرده است.
وی فروش درصدی از سهم شهرداری در لاله پارک را بدون مجوز شورا ، غیر قانونی خواند و افزود: در مورد محل دایمی شورا نیز ما محل شهرداری منطقه یک را درنظر داشتیم که بعدها متوجه شدیم این محل با فرمانداری تهاتر شده است که این هم جزو کارهای غیر قانونی است که جوابی برای آن نگرفته ایم.
آهور در مورد ابقای محل شورا در محل موزه گفت: فعلا کسی پاسخگوی ما نیست؛ متاسفانه عواملی میخواهند ما را در محل شورا ابقا کنند.
یکی از سه بانوی عضو شورای شهر تبریز در مورد تبدیل پارک بانوان به موزه فوتبال نیز گفت: بنده نمی دانم چه عجله ای بود که شهرداری علیرغم وجود مکان های متعدد و امکان ساخت بنایی مجزا برای محل موزه فوتبال ، پارک بانوان را به این منظور در نظر گرفته است.
وی در مورد اصرار بر تصویب هبه برای ورزقان نیز گفت: بنده به عنوان عضو شورا معتقدم باید نسبت به شهر دید منطقه ای داشته باشیم؛ لذا اهدای هبه به ورزقان برای توسعه منطقه ای مناسب است اما باید توجه داشت که علاوه بر ورزقان، هریس و اهر نیز از زلزله متضرر شده اند، و در صورت تخصیص بودجه، باید به هر سه منطقه آسیب دیده از زلزله تعلق گیرد؛ ولی دلیل تاکید بر ورزقان برای بودجه را نمی دانم.
نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *